امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 662 |
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲ | ارسال توسط : |
2418 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه امیدواریم روحانی را منتخب مردم در انتخابات ۹۶ ببینیم گفت: آقای روحانی باید به این سئوال پاسخ دهد که جریان اصلاحات را تا در پاستور می‌خواهد یا تا داخل پاستور.

رضا انصاری در سخنانی در مراسم سالگرد انتخابات ۷ اسفند دهمین دوره مجلس اظهار کرد: به نظر می‌رسد اصلی‌ترین عامل موفقیت اتحاد و یکپارچکی و انسجام در میدان عمل بود بنابراین شایسته است که در این رمز موفقیت همچنان پای بفشاریم.

وی با بیان اینکه بهتر است که یک کاندیدای احتیاطی در کنار روحانی داشته باشیم که با نظر وی باشد، گفت: باید به این جمع بندی برسیم که نحوه مواجه و ورود ما اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری چگونه باید باشد. این مسئله هم بستگی به سئوالی دارد که آقای روحانی باید به آن پاسخ دهند.

نماینده مردم داراب در مجلس افزود: آقای روحانی باید به این سئوال شفاف پاسخ دهد که جریان اصلاحات با عنوان جریان بزرگ کشور را می خواهد تا در پاستور داشته باشد یا تا داخل پاستور؛‌ ما اصلاح طلبان برای هر دو حالت باید آمادگی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اگر پاسخ روحانی این باشد تا در پاستور که می‌گوییم ما تا آنجا هستیم و وقتی که رئیس جمهور شود آنجا خداحافظی می‌کنیم اما اگر وارد پاستور شد خود الزاماتی دارد که به نظر می‌رسد حالت دوم حالت مفیدی است برای توسعه کشور و برای اینکه بتوانیم امید را زنده نگه داریم.

انصاری با بیان اینکه فراکسیون امید برای انتخابات پیش‌رو دارای یک پتانسیل است، اظهار کرد: رفتار دولتمردان که در حال حاضر در دولت حضور دارند متناسب با ظرفیت‌های فراکسیون امید نبوده است و از این بابت از دولت گلایه داریم. از طرف دیگر نوع برخورد دولتمردان با فراکسیون امید باید متناسب با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود باشد.

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: در مورد استیضاح وزیر راه رقیب خودمان را در صفحه شطرنج مجلس مات کردیم، رفتار عصبانی گونه‌شان را مشاهده می‌کنید. چرا دولت قدر نمی‌داند.

وی با اشاره به رای اعتماد مجلس به سه وزیری که از مجلس رای اعتماد گرفتند، گفت: فراکسیون امید خالصانه و دلسوزانه و بدون هیچ منتی در صحنه آمد و نتیجه را شاهد بودیم که باید حرکتمان در این راستا باشد که روحانی را منتخب مردم در سال ۹۶ ببینیم و از پتانسیل‌های اصلاحات در داخل پاستور هم استفاده شود.

لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top