امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 42439 |
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ | ارسال توسط : |
104 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از اجرای محدودیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور کرج – چالوس برای کلیه وسایل نقلیه خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره تمهیدات ترافیکی پلیس در جاده‌های کشور گفت: با توجه به تعطیلات پیش‌رو پلیس راهنمایی و رانندگی تمهیدات ترافیکی خود را امروز (جمعه ۱۲ خرداد) به دلیل ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر شمال به جنوب محور کرج – چالوس با ایجاد محدودیت تردد برای کلیه وسایل نقلیه اجرا کرد. 

وی افزود: همچنین در محدوده جنوب به شمال محور کرج-چالوس(شهرستانک تا نساء و محدوده‌های گچسر، سه‌راهی دیزین، پل زنگوله و سیاه‌بیشه)، جنوب به شمال آزادراه تهران –شمال (محدوده تونل شماره ۱۲ و ۱۳ و حد فاصل تونل شماره ۱۶ تا انتهای آزادراه) و جنوب به شمال محور هراز (امام زاده هاشم و لاسم تا گزنک) ترافیک به‌صورت نیمه‌سنگین در جریان است. 

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین در محدوده جنوب به شمال محور فیروز کوه(دماوند)، آزاد راه قزوین –رشت(رودبار) و آزادراه کرج –قزوین(محدوده های هشتگرد و نظرآباد) ترافیک نیمه‌سنگین است. 

سرهنگ شیرانی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که حتما پیش از شروع سفر با این شماره تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و محدودیت‌های ترافیکی مطلع شوند. 

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top