امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 42437 |
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ | ارسال توسط : |
114 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ارزیابی ایمنی ۲۸۰۰ مدرسه دولتی در تهران در سال‌جاری خبر داد.

علی نصیری در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، دراین‌باره گفت: امسال از میان ۴۵۰۰ مدرسه تهران ۲۸۰۰ مدرسه دولتی توسط تیم‌های مشترک ارزیابی ایمنی ساختمان‌های شهر تهران ارزیابی ایمنی می‌شوند و ایمنی قسمت‌های مختلف مدارس بر اساس چک لیست‌های ارزیابی ایمنی که از سوی مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی تهیه شده است، انجام می‌شود.

وی افزود: در این چک لیست ها به مواردی چون شاخص‌های ایمنی سازه‌ای، شاخص‌های ایمنی حریق و شاخص های ایمنی HSE با ملاحظه مخاطرات اولویت دار شهر تهران به ویژه زلزله، فروریزش و حریق و نیز فرآیند اولیت‌بندی ساختمان توجه شده است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره ارزیابی ایمنی مدارس غیردولتی نیز گفت:‌این طرح در مدارس دولتی اجرا می شود و مدارس غیرانتفاعی نیز باید با بودجه خودشان نسبت به ارزیابی ایمنی مدارس اقدام کنند.

نصیری با اشاره به مخاطرات شهر تهران افزود: تهران شهر زیبایی است اما مانند پایتخت سایر کشورها با مخاطرات بسیاری روبروست. ضمن اینکه حوادث غیر مترقبه نیستند و باید برای پیشگیری از وقوع آن فرهنگ سازی و تلاش کرد و مدارس بهترین نقطه شروع فرهنگ سازی است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top