امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 41248 |
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
115 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

بعد از ۲ هفته تعطیلی، رقابت‌های باشگاهی در اروپا به اوج حساسیت خواهد رسید.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا و به نقل از گاردین، تعطیلات بین المللی به پایان رسید و رقابت‌های باشگاهی بعد از دو هفته تعطیلی از سر گرفته می‌شوند. در همه لیگ‌ها شرایط بسیار حساس دنیال می شود و به زودی قهرمان ها معرفی خواهند شد.

در طول چند هفته آینده، شاهد رقابت‌های حساس در لیگ‌های برتر جهان خواهیم بود که به اوج خود می‌رسند؛ تیم‌هایی که در انتهای جدول قرار دارند برای بقا تلاش می کنند و تیم هایی هم برای رسیدن به جام تا حد توان رقابت خواهند کرد.

لیگ برتر: آرسنال به دنبال یک قهرمانی شگفت انگیز

آیا آرسنال می‌تواند اولین قهرمانی لیگ از فصل ۰۴-۲۰۰۳ را کسب کند یا خیر؟ این سوالی است که خیلی‌ها اکنون در سر دارند. آنها در صدر جدول هشت امتیاز اختلاف دارند و ۱۰ بازی باقی مانده است که نشان می دهد می توانند قهرمان شوند. مشکل اینجاست که منچسترسیتی که در رده دوم قرار دارد یک بازی کمتر دارد و توپچی‌ها هنوز باید به اتحاد بروند و یک دیدار با سیتی خواهند داشت. 

به نظر می رسد منچستریونایتد دیگر امیدی برای قهرمانی ندارد و تنها باید دلخوش به کسب سهمیه باشد.

در انتهای جدول رده بندی، همه حدس می زنند که کدام سه باشگاه سقوط خواهند کرد. اورتون، لیدز یونایتد، وستهام و لسترسیتی ممکن است سقوط کنند. اگر اورتون به دسته پایین‌تر سقوط کند برای اولین بار در تاریخ خود با این اتفاق روبرو خواهد شد.

لالیگا: بارسلونا به خوبی از رئال مادرید فاصله دارد

بارسلونا پس از شکست دادن نزدیکترین حریف خود یعنی رئال مادرید با ۱۲ امتیاز اختلاف در صدر قرار دارد. با توجه به اینکه تیم ژاوی هرناندس در تمام فصل تنها ۱۰ امتیاز از دست داده است، تصور اینکه آنها در ۱۲ بازی اخیر چنین برتری بزرگی را از دست بدهند، دشوار است.

به نظر می رسد اتلتیکو مادرید شانس زیادی برای کسب سهمیه داشته باشد و رئال سوسیداد و رئال بتیس احتمالاً برای کسب مقام چهارم مبارزه خواهند کرد.

الچه، سویا و والنسیا در منطقه سقوط قرار دارند و شرایط خوبی در این فصل نداشتند.

سری آ: ناپولی به قهرمانی تاریخی نزدیک می‌شود

اگر فکر می‌کردید اختلاف امتیاز بارسا عالی است، در اشتباه هستید و بهتر است شرایط ناپولی را بررسی کنید. ناپولی که تنها دو عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورده است در حال حاضر ۱۹  امتیاز با لاتزیوی رده دومی فاصله دارد. کسر ۱۵ امتیاز از یوونتوس کمی به ناپولی کمک کرد اما اگر این اتفاق رخ نمی داد ناپولی همچنان با تیم دوم جدول ۱۵ امتیاز اختلاف داشت.

سه باشگاه دیگر برای کسب سهمیه تلاش خواهند کرد. دو تیم شهر رم یعنی رم و لاتزیو و دو باشگاه میلانی و آتالانتا در رقابت هستند. یوونتوس  نیز حتی می‌تواند به کورس سهمیه بازگردد.

کرمونزه و سامپدوریا به نظر می رسد که امسال سقوط می‌کنند.  

لیگ ۱: پاری سن ژرمن با وجود مشکلات اخیر به راحتی در صدر قرار دارد

پاری سن ژرمن در حال حاضر از یک بحران وارد بحران دیگر  می‌شود و این شگفت انگیز است که آنها هنوز هفت امتیاز با مارسی، تیم دوم جدول فاصله دارند. فقط دو تیم اول به طور مستقیم به لیگ قهرمانان اروپا راه می یابند و تیم سوم در مرحله مقدماتی پلی آف حضور خواهد داشت.

 پاری سن ژرمن یکشنبه در دیداری بسیار حساس با لیون بازی خواهد داشت و این بازی نشان خواهد داد که تیم پاریسی می تواند قهرمان شود یا خیر.

بوندسلیگا: دورتموند پیشتاز است

صفحه نمایش خود را تنظیم نکنید و عینک خود را عوض نکنید. تنها ۹ بازی تا پایان لیگ باقی مانده و بایرن مونیخ در صدر جدول نیست. این افتخار نصیب بوروسیا دورتموند شده است که یک امتیاز نسبت به باواریایی ها بیشتر داشته باشد.

این دو تیم شنبه در مونیخ در یک بازی حساس به مصاف هم می روند. یونیون برلین پنج امتیاز کمتر از دورتموند و نیم نگاهی به قهرمانی دارد ولی کار بسیار دشواری خواهد داشت.  

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top