امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 40584 |
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ | ارسال توسط : |
198 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

کارگردان سریال «آسوده باش» اعلام کرد: پیکر شهرام عبدلی برای ورود به تهران آماده می‌شود و اگر شرایط مهیا باشد، یکشنبه ـ هفتم اسفند ماه ـ مراسم خاکسپاری انجام می‌شود.

حسن حج‌گذار در گفت‌وگویی با انعکاس روز و به نقل از ایسنا درباره جزییات مراسم تشییع پیکر شهرام عبدلی توضیح داد: به احتمال بسیار پیکر شهرام عبدلی امروز، شنبه ششم اسفند ماه به تهران باز می‌گردد و اگر شرایط مهیا و هماهنگی‌ها انجام شود، خاکسپاری پیکر ایشان فردا ـ یکشنبه ـ در تهران برگزار خواهد شد. فعلاً در حال هماهنگی با خانه سینما و انجمن بازیگران برای انجام مراسم هستیم تا ببینیم نتیجه نهایی چه می‌شود.

وی که از درگذشت شهرام عبدلی به شدت متاثر بود، درباره‌ی شرایط روحی دیگر عوامل پروژه که قرار بود با عبدلی هم‌بازی شوند، اظهار کرد: همه از رفتن شهرام عزیز ناراحتیم اما وقتی خداوند حُکمی را می‌دهد همه تسلیمیم. زمزمه صدای شهرام هنوز در گوشم است، وقتی می‌آمد مرا به آغوش می‌کشید و دعا می‌کرد واقعا یک حس خوبی به من می‌داد. رفتنش و آسمانی شدنش واقعاً به شدت همه گروه را متاثر کرد اما برای شادی روح و خوشحالی شهرام عبدلی، گروه «آسوده باش» با قدرت کارشان را ادامه می‌دهند و از پلان‌هایی که از ایشان در تیتراژ گرفته شده حتماً استفاده می کنیم. 

این کارگردان در توصیف شخصیت شهرام عبدلی اینگونه گفت: به نظرم شهرام یکی از اکتورترین، خوش اخلاق‌ترین و حرفه‌ای‌ترین بازیگرانی بود که من تا به الان با او کار کرده بودم. واقعا رفتنش را باور نمی‌کنم. عکسی که از شهرام در رسانه‌ها منتشر شده دقیقا آخرین فریم از او بود که ما برای تیتراژ کارمان در دو سکانس از ایشان گرفتیم و داشتیم آماده می شدیم که بقیه سکانس‌ها را بگیریم که متاسفانه این اتفاق افتاد ولی با خبر درگذشت شهرام تصمیم گرفتیم همان سکانس‌ها را در دل سریال استفاده کنیم و یادش را گرامی بداریم. روحش شاد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون امروز ششم اسفند ماه بر اثر عوارض ناشی از عارضه مغزی درگذشت. به گفته مرتضی اسکافی، تهیه‌کننده سریال «آسوده باش»، پیکر شهرام عبدلی در حال انتقال به بهشت رضا برای غسل دادن است و قرار است پس از آن طبق درخواست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مراسم تشییع وی ساعت ۱۴ و ۳۰ امروز در حرم مطهر رضوی برگزار شود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top