امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 39798 |
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
81 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

مدیر مجموعه ورزشی شیرودی دلیل پلمب هیات دوومیدانی استان تهران را ایمن نبودن این مجموعه دانست و گفت: هیات دو ماه فرصت خواست تا محل جدیدی را پیدا کند اما متاسفانه هیچ اقدامی در خصوص جابجایی نکرد و فقط می‌گفتند مسئولیت جان آدم‌ها را می‌پذیریم.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، هیات دوومیدانی استان تهران شامل دفتر و سالن بدنسازی این هیات که در مجموعه ورزشی شیرودی قرار دارد، به دلیل ایمن نبودن پلمب شد.

مهدی همتی مدیر مجموعه ورزشی شیرودی در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا در مورد پلمب این هیات بیان کرد: هیات دوومیدانی استان تهران با توجه به فرسودگی سکوهای مجموعه شیرودی که دقیقا بالای سر دفتر و سالن بدنسازی این هیات قرار دارد، اخطارهایی از دولت قبل گرفته است. در زمان تصدی من در مجموعه شهید شیرودی دوباره پرونده این موضوع مطرح شد و از شرکت مشاور مورد تایید دستگاه های نظارتی و وزارت ورزش دعوت به عمل آوردیم که به هیات مراجعه و از سالن‌ها و سکوها بازدید کردند. راهکاری خواستیم تا اینجا را مقاوم سازی و از حادثه جلوگیری کنیم اما بعد از یک ماه جلسه پیاپی در نهایت کتبا اعلام کردند حادثه‌ساز است و باید مقاوم سازی شود.

او در ادامه بیان کرد: این هیات قبلا هم پلمب شد و دو ماه فرصت خواست تا محل جدیدی را پیدا کند اما متاسفانه هیچ اقدامی در خصوص جابجایی نکرد و فقط می‌گفتند مسئولیت جان آدم‌ها را می‌پذیریم! این حرف بی‌منطقی است. وقتی می توانیم از حادثه پیشگری کنیم که حوادثی مثل متروپل و پلاسکو پیش نیاید، چرا مسئولیت جان آدم‌ها را قبول کنیم.

همتی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی هم  پیگر این موضوع بودند تا از حادثه جلوگیری شود، تاکید کرد: مجموعه شیرودی قدیمی است و بافت فرسوده‌ای دارد. قسمت‌هایی را بازسازی و مقاوم سازی کرده‌ایم اما هنوز به این قسمت نرسیده و منوط به تخلیه است. هیات هندبال و هیات دوومیدانی هستند که هیات هندبال از روز اول همکاری کرد اما هیات دوومیدانی تا امروز حرفش این بوده که مسئولیت می‌پذیرم.

او به بازدید مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی از مجموعه شیرودی اشاره کرد و گفت: پنجشنبه هفته گذشته بازدید کردند و درنهایت به این نتیجه رسیدند که تمامی موارد اعلام شده توسط شرکت مشاور درست است و باید اجرا شود. چهارشنبه هم به دوستان اعلام کردیم باید تخلیه کنید اما دوستان هیات نظر شخصی می‌دهند که اینجا مقاوم است. متاسفانه هیات دوومیدانی همکاری نمی‌کند و ۶ ماه است که کار مقاوم سازی ما را به تعویق انداخته است.

مدیر مجموعه ورزشی شیرودی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه یک بار برای جابجایی به آنها مهلت داده شده آیا دوباره به آنها مجوز فعالیت می‌دهید، گفت: دیگر مهلتی داده نمی‌شود. ما در چارچوب قانون عمل می‌کنیم. چند ماه پیش هم آقای سجادی از ما گزارش خواستند و در نهایت گفتند اگر شرکت مشاور اینجا را حادثه خیز دانسته باید تخلیه شود. مشکل ما با هیات این است که همکاری نمی‌کند. اگر مشکی پیش بیاید همان فردی که می‌گوید مسئولیت می‌پذیرم باید جوابگو باشد.

او در مورد زمان تقریبی مقاوم سازی این بخش از مجموعه شیرودی گفت: مقاوم سازی مجموعه طولانی است. مجموعه شیرودی ازمجموعه آزادی هم قدیمی‌تر است و با یک یا دو ماه تمام نمی‌شود. باید اصولی پیش برویم. فقط هم دفتر هیات و سالن بدنسازی هیات بسته است اما اماکن دیگر ما در مجموعه باز است و مشکلی ندارد. در شیرودی سالن بدنسازی هم داریم و ورزشکاران می‌توانند از پیست و سالن بدنسازی خود مجموعه شیرودی استفاده کنند.  

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top