امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 8 شوال 1445 | 2024-04-16
کد خبر: 38080 |
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۳۱ | ارسال توسط : |
62 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

گروه هنری: مهدی سوفالی، تهیه‌کننده موسیقی، به اتهام «اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام» در دادگاه بدوی شعبه ۱۵ انقلاب به «پنج سال حبس تعزیری و دو سال ممنوع‌الخروجی» محکوم شده است! طبق این گزارش، قاضی صلواتی با تبدیل قرار بازداشت به وثیقه تا برگزاری دادگاه تجدیدنظر مخالفت کرده و او […]

گروه هنری: مهدی سوفالی، تهیه‌کننده موسیقی، به اتهام «اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام» در دادگاه بدوی شعبه ۱۵ انقلاب به «پنج سال حبس تعزیری و دو سال ممنوع‌الخروجی» محکوم شده است! طبق این گزارش، قاضی صلواتی با تبدیل قرار بازداشت به وثیقه تا برگزاری دادگاه تجدیدنظر مخالفت کرده و او به زندان تهران بزرگ منتقل شده است. سوفالی که تهیه‌کنندگی دو آلبوم «باران تویی» و «جاده می‌رقصد» از گروه چارتار و راه‌اندازی مرکز فرهنگی راش را در کارنامه خود دارد، در جریان اعتراضات جاری بیش از دو ماه پیش بازداشت و در بند امنیتی ۲۴۰ زندان اوین نگهداری می‌شد. ماه گذشته آرمان گرشاسبی، خواننده گروه چارتار با اعلام دستگیری او و سپهر گرشاسبی، پسر عمویش که هر دو با گروه چارتار همکاری کرده‌اند، گفت که «تحت فشار، سکوت اجباری و رنج» است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top