امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 36232 |
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
155 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش برای لیگ و جام‌حذفی هدف گذاری کرده است.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، تیم  فوتبال آلومینیوم در جریان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (پنج‌شنبه) میهمان پیکان است. مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی فردای ما، تقابل دو تیم جوان است. فکر می‌کنم شاهد بازی خوبی باشیم. تلاش می‌کنیم با امتیاز از تهران برویم. امیدوارم روند گل نخوردنمان را ادامه بدهیم.

وی افزود: از وقفه‌هایی که درلیگ رخ می‌دهد ما کمال استفاده را می‌بریم. ما تیم جوان و با انگیزه‌ای جمع کردیم و تغییرات زیادی داشتیم و هرچه زمان بگذرد بازیکنان ما هماهنگ‌تر می‌شوند. اگر روند خوبی برای برنامه‌ریزی لیگ داشته باشیم و تاریخ و زمان بازی‌ها مشخص باشد، ما هم می‌توانیم برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

او اضافه کرد: ما به بی نظمی لیگ عادت کرده‌ایم و تا ساعت ۱۲ ظهر روز بازی این آمادگی را داریم که آقای سهیل مهدی با تجربه تغییرات انجام بدهد. بیشتر تیم‌ها از این برنامه‌ریزی ناراحت هستند. همه بازی‌ها برگزار شده و هنوز ما هنوز هیچ جواب مشخصی درباره دلیل لغو بازی فولاد و ملوان از آقای مهدی نشنیدیم. او عادت دارد با خنده و شوخی کارها را انجام بدهند. با توجه به تغییر محل بازی و طبق هماهنگی‌های دو باشگاه ما در هتل المپیک مستقر شدیم. بحث همکاری وتعامل همیشه وجود دارد و ما هم همکاری می‌کنیم. مطمئنا خدمت آقای تاج می‌روم تا جواب ما را بدهند که چرا فقط بازی فولاد برابر ملوان لغو شده و درست پیش از ۲۰ روز تعطیلی لیگ بازی آنها لغو شد.

رحمتی درباره نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه آیا باشگاه آلومینیوم شانسی برای کسب سهیمه دارد یا خیر هم گفت: از ابتدا که کار را شروع کردیم برنامه مشخصی دادیم و برنامه ما دو ساله است. سعی می‌کنیم تیم جوان و آینده‌داری داشته باشیم. در همه مسابقات با همه توان بازی می‌کنیم و شرایطمان روز به روز بهتر می‌شود. ما برنامه‌هایی برای لیگ و جام حذفی داریم و اهدافی را داریم.

وی همچنین گفت: تمام هدف ما این بود که ۱۱ نفری که در فینال جام حذفی بازی کردند را حفظ کنیم و برای تقویت تیم بازیکن جدید اضافه کنیم. در نهایت مجبور شدیم چند بازیکن تیم اصلی را از دست بدهیم و بازیکنان جدید بگیریم. بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شدند اما نیاز به هماهنگی دارند. ما تمام وقت در خدمت بازیکنان تیم هستیم که تمام مشکلات آنها از نظر فنی و هر موضوع دیگر حل کنیم. ما مشکلی در ساخت موقعیت نداریم. در بازی آخر برابر ملوان می‌توانستیم نیمه اول را دو بر صفر از زمین خارج بشویم اما یک هیچ پیش بودیم و هرچه بازی پیش رفت بازیکنان ما تحت فشار قرار گرفتند. ما تیم قوی کنار هم بودیم و توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top