امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 337 |
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۴۸ | ارسال توسط : |
2225 بازدید
۰
| 5
ارسال به دوستان
پ

مهاجم رئال مادرید تصور نمی‌کرد که چهار بار برنده توپ طلا شود.

کریستیانو رونالدو چهارمین توپ طلایش را در سانتیاگو برنابئو کسب کرد. در مراسم اهدای توپ طلای فرانس فوتبال، خانواده مهاجم پرتغالی نیز او را همراهی می‌کردند.

رونالدو در مصاحبه با مجله فرانس فوتبال گفت: برای من کسب چهار توپ طلا افتخار بزرگی است. این توپ طلا با نخستین جایزه‌ام تفاوتی ندارد. توانستم رویایم را دوباره به واقعیت تبدیل کنم. هرگز فکر نمی‌کردم چهار توپ طلا ببرم. خیلی خیلی خوشحالم. فرصت دارم که از باشگاهم رئال مادرید و تیم ملی کشورم پرتغال تشکر کنم. همچنین از همه بازیکنانی که باعث شدند به این جایزه برسم قدردانی می کنم.

مهاجم مادرید درباره کسب دوباره توپ طلا یا فتح جام با تیم ملی اظهار کرد: کار سختی است. هر دو برایم اهمیت دارند. تمام تلاش خود را خواهم کرد. هر سال چالش جدیدی است. از فوتبال بازی کردن لذت می‌برم. تلاش خواهم کرد تا با مادرید و پرتغال عناوین را فتح کنیم. فتح جام در سال پیش رو کار سختی است. مثل همیشه سخت تمرین خواهم کرد. اکنون می‌خواهم از این لحظات لذت ببرم، چون کسب این جایزه آسان نیست.

رونالدو درباره تفاوت نخستین توپ طلا و جایزه کنونی گفت: زمانی که برای نخستین‌بار این جایزه را کسب کردم حس متفاوتی داشتم. خیلی خوشحال بودم. به آرزویم رسیده و به رویایم واقعیت بخشیده بودم. من و خانواده‌ام احساس فوق العاده‌ای داشتیم. آن زمان ۲۳ یا ۲۴ ساله بودم و لحظه خاصی را تجربه کردم. احساس کنونی‌ام نیز مشابه با دریافت نخستین توپ طلا است. فوتبال شغل من است و همیشه می‌خواهم بهترین باشم. پیروزی برایم اهمیت دارد. تیم از همه مهمتر است، چون بدون آن نمی‌توانستم چنین جایزه مهمی را کسب کنم. اگر مادرید و پرتغال قهرمان نمی‌شدند، این جایزه به من نمی‌رسید.

او در ادامه افزود: سال ۲۰۱۶ از لحاظ فردی و تیمی بهترین دوران ورزشی‌ام بود. فتح جام با تیم ملی را برای نخستین‌بار تجربه کردم. لیگ قهرمانان با مادرید را فراموش نمی‌کنم. بهترین گلزن این رقابت‌ها شدم. تفاوت پرتغال با مادرید در این است که باشگاه اسپانیایی عادت به فتح لیگ قهرمانان دارد، اما در رابطه با تیم ملی این چنین نیست.

مهاجم مادرید درباره دریافت جایزه در برنابئو اظهار کرد: همیشه خاص است. نه تنها به این خاطر که این جا خانه من است، بلکه باشگاه در قلب من جای دارد. زمانی که در منچستریونایتد بودم چنین شور و شوقی را داشتم. این روش خیلی خوبی برای اهدای چنین جایزه ارزشمندی است.

رونالدو در پایان گفت: از همه کسانی که به من رای دادند، هم تیمی‌هایم در مادرید و تیم ملی تشکر می‌کنم./آس

لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top