امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 32829 |
تاریخ انتشار : ۰۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
125 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

سرمربی پارس جنوبی می‌گوید که تیمی از لیگ یک به آن‌ها پیشنهاد داده است اگر در مقابل رقیبشان برنده شود، به آن‌ها پاداشی نفیس خواهد داد.

ایمان رزاقی راد، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی که توانست با تیمش در رده پنجم لیگ یک قرار بگیرد، در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در خصوص این فصل مسابقات لیگ آزادگان اظهار کرد: فصل سختی برای ما بود. ما لیگ را خوب شروع نکردیم و با توجه به جدایی بازیکنان اصلی و بسته بودن پنجره تیم که نمی‌توانستیم قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کنیم، ۵ هفته ابتدایی اصلا نتایج خوبی نگرفتیم اما با حل شدن مشکلاتمان و جذب ستاره‌هایی که در لیگ دو حضور داشتند، مشکلات را پشت سر بگذاریم و فکر می‌کنم در حدود یازدهم هفه نیز شکست‌ناپذیر بودیم.

وی ادامه داد: هدفی که تعیین کرده بودیم، قرار گرفتن در رده‌های هفتم یا هشتم بود که خدا را شکر عملکرد بهتری داشتیم. تیم ما مشکلات زیرساختی داشت و به دلیل محدودیت‌های پرداختی شرکت نفت، بارها در طول فصل دچار مشکل می‌شدیم. ما حتی در مسائل انگیزشی مثل دادن پاداش مشکل داشیتم زیرا شرکت نفت در پرداختی‌هایش محدودیت داشت و همین کار ما را سخت می‌کرد. این در مقایسه با رقبایی مثل ملوان و مس که در رختکن پاداش‌شان را می‌گرفتند، تفاوت زیادی دارد. به هر حال من از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام و از تلاش‌های مدیریت باشگاه نیز ممنونم که چنین شرایطی را فراهم کرد.

سرمربی پارس جنوبی افزود: ما توانستیم اولین شکست ملوانی را رقم بزنیم که بیشتر از یک نیم‌فصل نباخته بود. استقلال خوزستان، شمس آذر قزوین و آرمان‌گهر را در روزهای اوجشان بردیم و در هفته یکی مانده به آخر، مقابل مس امتیاز گرفتیم که سبب شد این تیم قهرمانی را از دست بدهد. تا هفته آخر قدرتمند و جوانمردانه بازی کردیم که از این بابت از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

رزاقی‌راد در خصوص ادامه همکاری اش با پارس جنوبی و هدف این تیم برای فصل بعد گفت: من با پارس جنوبی قرارداد دارم و حتی برنامه‌های فصل آینده را نیز به این تیم داده‌ام. ما اکنون برای صعود یارگیری می‌کنیم و هدفمان لیگ برتری شدن است اما به شرطی که زیرساخت‌هایی که لازم است تا ۳ الی ۴ ماه آینده فراهم شود. مدیریت در حال تلاش است که این زیرساخت‌ها را فراهم کند اما اگر این اتفاق رخ ندهد، ما هر چقدر هم بازیکنان خوب و باکیفیتی بگیریم فایده نخواهد داشت. اگر همه چیز طبق روال پیش رود، پارس جنوبی یکی از کاندیدای اصلی صعود خواهد بود.

سرمربی پارس جنوبی در خصوص پیشنهاد تبانی به این تیم رد طول فصل توضیح داد: پیشنهاد تبانی نه به بازیکنانم و نه به من داده شد اما در طول فصل یک بار یکی از تیم‌ها به ما پیشنهاد داد که اگر مقابل فلان تیم خوب بازی کنید، به شما پاداش خواهیم داد. من این پیشنهاد را رد کردم و گفتم که تیم من بازی خودش را خواهد کرد. ما حتی آن بازی را هم بردیم اما به خاطر وجدان کاری خود برنده آن بازی شدیم و حتی جواب آن تیم را هم دیگر ندادیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top