امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 31512 |
تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
136 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: «شهرک کلیله و دمنه» از روز جمعه (۳۰ اردیبهشت ماه) در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود. به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، «شهرک کلیله و دمنه» ساخته مرضیه برومند، سریال عروسکی است که ۵۰ شخصیت عروسکی آن را تشکیل می دهند.این سریال به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی تولید شده است. روابط عمومی پلتفرم فیلم‌نت همچنین […]

گروه فرهنگی: «شهرک کلیله و دمنه» از روز جمعه (۳۰ اردیبهشت ماه) در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، «شهرک کلیله و دمنه» ساخته مرضیه برومند، سریال عروسکی است که ۵۰ شخصیت عروسکی آن را تشکیل می دهند.این سریال به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی تولید شده است.

روابط عمومی پلتفرم فیلم‌نت همچنین درباره برگزار نشدن مراسم گرامیداشت مرضیه برومند و گروه سازنده سریال «شهرک کلیله و دمنه» توضیحاتی را مطرح کرد که به شرح زیر است:«بنا داشتیم به پاسداشت تلاش خالق این سریال، مرضیه برومند مراسمی در شأن ایشان تدارک ببینیم. اما در شرایط فعلی نه حال دل ما خوب بود و نه حال دل گروه سازنده. ضمن پاسداشت زحمات مرضیه برومند در عرصه هنر و قدردانی از زحمات ایشان و گروه سازنده‌ی سریال «شهرک کلیله و دمنه» که دو سال بدون وقفه کار کردند تا اثری با کیفیت و ماندگار بسازند، از برگزاری مراسم قدردانی می‌گذریم و جمعه با اولین قسمت این سریال در پلتفرم فیلم‌نت میزبان شما هستیم.»

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top