امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 8 شوال 1445 | 2024-04-16
کد خبر: 31460 |
تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
427 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

سرمربی نساجی می‌گوید به ظاهر میزبانیم اما در واقع در ورزشگاه هوادار بازی می‌کنیم و میهمان هستیم.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، اسماعیل اسماعیلی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل هوادار اظهار کرد: بازی با هوادار شرایط خاص خودش را دارد. آن‌ها تیم منسجمی هستند و نشان دادند جزو بهترین‌ها هستند. برای این بازی برنامه داریم و امیدوارم بعد از بازی هفته قبل که بازی خاصی بود، بتوانیم موفق شویم. بازیکنانی که داشتیم شرایط تیم را حفظ کردند و امیدوارم به همین شکل هوشیارانه کار کنند و در این بازی پیروز شویم.

او درباره میزبانی در تهران گفت: هنوز زمین ما آماده نشده و امیدوارم برای سال بعد زمین داشته باشیم. در این شرایط به هر حال باید در زمین تهران بازی کنیم. ظاهرا میزبانیم اما درواقع میهمان هستیم و امیدوارم این مساله تاثیر منفی روی بازیکنان‌مان نداشته باشد. بازیکنان ما با تجربه هستند.

اسماعیلی درباره وضعیت ورزشگاه قائمشهر یبان کرد: ما نمی‌توانیم پیگیر باشیم و مسئولان باید پاسخگو باشند اما به هر حال فکر می‌کنم کار سخت باشد. به خاطر شرایط آب و هوایی و بذرچمن خودم فکر می‌کنم ورزشگاه قائمشهر به چند بازی ابتدایی لیگ بعد هم نمی‌رسد.

او درباره آلودگی هوای تهران گفت: تهران اکنون آلوده‌ترین شهر دنیاست اما به هر حال آماده هستیم و هرچه دستور دهند انجام می‌دهیم.

سرمربی نساجی درباره غایبان تیش عنوان کرد: ما علیرضا حقیقی را به دلیل محرومیت نداریم و چند بازیکن‌مان هم صد درصد آماده نیستند. باید ببینیم شرایط به چه صورت خواهد شد.

وی در پایان درباره چگونگی همکاری‌اش با نساجی گفت:‌ فعلا مسئولیت کادرفنی با من است و در بقیه حوزه‌ها دیگر دوستان دارند کار می‌کنند. امیدوارم بتوانیم کار را پیش ببریم و فصل را تمام کنیم.

تقابل دو تیم نساجی و هوادار در قالب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فردا(چهارشنبه) ساعت ۱۹ در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top