امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 31286 |
تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
356 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

دیوان داوری ورزش در پرونده اختلاف بین بازیکن ایرانی و باشگاه هندی به نفع طرف ایرانی حکم صادر کرد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در پی بروز اختلاف بین امید سینگ و یک باشگاه فوتبال کشور هند، روزبه وثوق احمدی و امیرارسلان اسکندری به وکالت از این بازیکن، درخواستی را نزد اتاق حل اختلاف فیفا (DRC) علیه آن باشگاه هندی مطرح کرد. پس از انجام رسیدگی در اتاق حل اختلاف فدراسیون جهانی فوتبال (DRC)، شکایت مطرح شده مورد پذیرش قرار گرفت و باشگاه هندی به پرداخت مبلغی تقریباً معادل کل قرارداد ۲ ساله‌ی بازیکن محکوم شد.

بعد از ابلاغ رای صادر شده از سوی فیفا، باشگاه هندی درخواست تجدیدنظرخواهی خود را نزد دیوان داوری ورزش (CAS) در لوزان سوییس مطرح کرد که با انجام مراحل و تشریفات رسیدگی در CAS و پس از ابلاغ تجدیدنظرخواهی باشگاه هندی و ارسال لایحه دفاعیه، جلسه رسیدگی به این پرونده در تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۰ با حضور وکلا و شهود طرفین برگزار شد و نهایتاً دیوان داوری ورزش طی رای مورخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ضمن رد تجدیدنظرخواهی و عدم پذیرش ادعاهای باشگاه هندی، حکم به محکومیت آن باشگاه به پرداخت دستمزد قرارداد ۲ ساله امید سینگ صادر و اعلام کرد. 

در رای صادر شده از سوی CAS، باشگاه هندی علاوه بر محکومیت بابت پرداخت دستمزد ۲ ساله‌ بازیکن، به پرداخت تمام هزینه های رسیدگی و نیز مبلغی بابت خسارت دادرسی نیز محکوم شده است. 

شروع رسیدگی به این پرونده نزد اتاق حل اختلاف فیفا از دی ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شد و نهایتاً در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ با صدور رای قطعی از سوی دیوان داوری ورزش (CAS) خاتمه پیدا کرد.

مطابق مقررات، رای صادر شده از سوی دیوان داوری ورزش، قطعی و لازم الاجراست.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top