امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 31284 |
تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
249 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

کاپیتان و مربی پیشین ذوب‌آهن در رابطه با جدایی‌اش از ذوب‌آهن می‌گوید همیشه باید شخصیت‌ها حفظ شود و به همین دلیل تصمیم گرفته در تیمش حضور نداشته باشد.

محمد صلصالی در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا درباره تساوی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس اظهار کرد:‌ ذوب‌آهنی‌ها در این بازی موقعیت گل‌های خوبی به دست آوردند و می‌توانستند گل‌های بیش‌تری نیز به ثمر برسانند. در نیمه دوم پرسپولیسی‌ها بهتر بازی کردند چون انگیزه آن‌ها بیش‌تر بود. پرسپولیس در بالای جدول قرار داشت و ذوب‌آهن در میانه‌های جدول و این باعث شد پرسپولیسی‌ها برای از دست ندادن امتیازات بیش‌تر تلاش کنند و فشار بیاورند.

او ادامه داد: طبیعی بود پرسپولیس گلزنی کند اما بازی در نهایت مساوی شد. یک نیمه ذوب‌آهن و یک نیمه پرسپولیس برتر بودند اما تقسیم امتیازات به درد هیچ‌ کدام از تیم‌ها نخورد. با این حال تساوی عادلانه بود. ذوب‌آهن در این فصل نوسان زیادی داشت و باید بتواند این نوسان را کم‌تر کند. البته وضعیت هر تیمی را باتوجه به بودجه و شرایطش باید سنجید. نسبت به سرمایه گذاری بهتر از این‌ها باید می‌بودند اما بد نتیجه نگرفتند.  

مربی پیشین ذوب‌آهن درباره دلیل جدایی‌اش از کادرفنی این تیم در ابتدای لیگ بیست‌ویکم گفت: من و مهدی تارتار در ابومسلم با هم هم‌بازی بودیم و روزی که به این تیم آمد بسیار خوشحال شدم. زمانی که تارتار آمد، سرمربی جوانان ذوب‌آهن بودم و وقتی آمدم به او گفتم می‌خواهم در این تیم کار کنم و تجربه کسب کنم و نمی‌خواستم فقط اسمم اینجا باشد. هدف گذاری من این است که روزی سرمربی بزرگی شوم.

او ادامه داد: دوست داشتم به عنوان مربی کار کنم و بعد از چند سال سرمربی ذوب‌آهن شوم. دیدم شرایط آن‌گونه که باید نیست. من با مهدی تارتار مشکلی ندارم اما انتظار داشتم بیش‌تر از این‌ها شأن من حفظ شود. به نظر من هر کسی به هر قیمتی نباید هر جایی باشد و باید شخصیت‌ها حفظ شود. بعد از کناره‌گیری هم هیچ حرفی نزدم و سعی کردم حرفه‌ای برخورد کنم. طبیعت فوتبال این است که یک روز باشید و یک روز نباشید. برای شأن و شخصیت خودم تصمیم گرفتم در تیم نباشم و ترجیح دادم کناره گیری کنم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top