امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 31276 |
تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۳۲ | ارسال توسط : |
194 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: جانی دپ، هنرپیشه آمریکایی این روزها در دادگاه حاضر شده تا در پرونده اعاده حیثیت خود علیه امبر هرد شهادت دهد و اخیرا امبر هم در این دادگاه سخنرانی کرده است. دپ با ارائه شواهد به دادگاه گفت شش سال است به خاطر اعمال هرد آزار دیده. وی اضافه کرد که زندگی حرفه‌ای […]

گروه فرهنگی: جانی دپ، هنرپیشه آمریکایی این روزها در دادگاه حاضر شده تا در پرونده اعاده حیثیت خود علیه امبر هرد شهادت دهد و اخیرا امبر هم در این دادگاه سخنرانی کرده است. دپ با ارائه شواهد به دادگاه گفت شش سال است به خاطر اعمال هرد آزار دیده. وی اضافه کرد که زندگی حرفه‌ای او به همین دلیل نابود شده است.
بیو گرافی  جانی دپ
نام : جان کریستوفر دپ دوم
تاریخ تولد : ۹ ژوئن ۱۹۶۳
محل تولد : آمریکا
جانی دپ با نام کامل جان کریستوفر دپ دوم در نهم ژوئن سال ۱۹۶۳ در اوونسبرو واقع در کنتاکی به دنیا آمد.
جانی دپ در کودکی رابطه خوبی با پدرش نداشت. ولی رابطه‌اش با مادرش نیز بد نبود ولی پدر بزرگ خود را به هرکسی ترجیح می‌داد.بیشتر وقت خود را با پدر بزرگش سپری می‌کرد و خاطرات شیرینی را از این دوران در ذهنش دارد. جانی هفت سال داشت که پدر بزرگش را از دست داد. پس از مرگ پدر بزرگ جانی تغییر منزل‌های متعدد خانواده جانی شروع شد و همین باعث بهانه‌ای شد برای وخامت شرایط روحی جانی.خانواده وی در طی کمتر یک دهه، بیست بار خانه عوض کردند تا این که در نهایت فلوریدا را برای زندگی دائمی خود برگزیدند. جانی در این مقطع، دائما دست به خودآزاری می‌زد و با چاقو به جان خود می‌افتاد، به طوری که در حال حاظر جای هفت زخم در بدنش باقی مانده که همگی متعلق به این دوران است.

علاقه به موسیقی
 جانی دپ پانزده سال داشت خانواده‌اش از هم جدا شدند و او نزد مادرش باقی ماند. در همین سن و سال بود که موسیقی را کشف کرد. مادرش متوجه علاقه وی به موسیقی شد، برای این که جانی دست از خودآزاری هایش بردارد برای او گیتاری خرید. از آن به بعد جانی خود را در اتاق حبس می‌کرد و شب و روز گیتار می‌نواخت. یک سال بعد مدرسه را رها کرد. او سه سال حضورش در دبیرستان را دورانی بسیار خسته کننده و نفرت‌انگیز توصیف می‌کند.

آغاز فعالیت هنری جانی دپ
 جانی بعد از این که مدرسه را رها کرد. گیتاریست گروه راک محلی کیدز شد، ولی حضور در این گروه کوتاه مدت بود زیرا که او اهداف بزرگتری در سر می‌پروراند. برای پیشرفت بیشتر به لس‌آنجلس نقل و مکان کرد؛ در لس‌آنجلس به عضویت گروه سیتی درآمد و آنها را در اولین رسمیشان تحت عنوان اندوه مرد جوان همراهی کرد.

ازدواج جانی با لوری آن آلیسون
جانی در بیست سالگی با لوری آن آلیسون بیست و پنج ساله، خواهر خواننده و نوازنده‌ی گیتار بیس گروه آشنا شد و پس ازمدتی با او ازدواج کرد.اگر چه عمر این رابطه کوتاه بود ولی نقطه عاطفی بزرگ در زندگی حرفه‌ای جانی به حساب می‌آمد چون که لوری  به واسطه گریمور بودنش مقدمات آشنایی جانی را با نیکولاس کیج فراهم کرد.نیکولاس کیج نخستین کسی بود که به جانی پیشنهاد بازیگری را داد. و موجبات حضور او در نخستین فیلم سینماییش را فراهم کرد.جانی دپ در سال ۱۹۹۹ مقابل رستورانی در لندن، به علت درگیری با یک پاپاراترزی دست گیر شد.

بیوگرافی امبر هرد 
امبرلارا هرد متولد ۲۲ آوریل ۱۹۸۶  در آمریکا است. پدرش کلینتون هرد پیمانکار ساخت و ساز و مادرش پاتریشیا محقق است. او تنها یک خواهرکوچکتر از خود به نام ویتنی دارد.  آمبر هرد در ۱۶ سالگی بعد از مرگ بهترین دوست خود در تصادف رانندگی قید درس خواندن را زد.چند سال بعد بصورت تحصیل از راه دور دیپلم گرفت. او در سال ۲۰۰۳ وقتی ۱۷ ساله بود  بعنوان مدل از موزیک ویدیو فعالیت خود را شروع کرد. اما بعد از حضور در دو موزیک ویدیو آن را کنار گذاشت.

اولین تجربه بازیگری
در نهایت ۲۰۰۴ وقتی که ۱۸ ساله بود با سریال جک و بابی اولین نقش کوتاه خود را بدست آورد تا اینکه همین سال در فیلم Friday Night Lights  بازی کرد.بعد از چندین تجربه نقش مکمل در سال ۲۰۰۶ با فیلم همه پسران ماندی لین را دوست دارند؛ موفق شد اولین نقش اصلی را تجربه کرد.

از ازدواج جانی دپ با آمبر هرد تا طلاق
آمبر هرد سال ۲۰۱۱ در فیلم The Tum Diary  با جانی دپ بازیگر مشهور همبازی شد و از همانجا رابطه این دوشکل گرفت جانی دپ ۵۷ ساله و آمبر هرد ۳۴ ساله پس از چهار سال اشنایی در فوریه سال  ۲۰۱۵ در لس آنجلس با هم ازدواج کردند. آمبر لارا هرد در سال ۲۰۱۶ بعد از یک سال زندگی درخواست طلاق  از جانی را به دادگاه فرستاد. رابطه زناشویی این زوج هالیوودی در این دو سال فوق العاده پر تنش بود. آمبر هرد توانست به خاطر آزار اذیت کلامی و جسمی در دادگاه جانی دپ را  به پرداخت ۷ میلیون دلار محکوم کند. آمبر بعد از دریافت این مبلغ تمام آن را به خیریه پرداخت کرد.

جانی دپ در دادگاه راجع به آخرین دعوا بین این زوج صحبت کرد. دپ مدعی است هرد مدفوع خود را به طرفی از تختشان که جانی دپ در آن می‌خوابد مالید. جانی دپ میگوید هرد اصرار داشت این کار را گردن سگ‌ها بیاندازد.
جانی دپ  در دادگاه اعاده حیثیت علیه همسر سابقش ادعا کرد آمبر هرد در جریان یک دعوا با پرتاپ یک بطری به سمت وی سر انگشت وسطش را قطع کرده بود.در جریان به این پرونده، یک پزشک و یک پرستار شهادت دادند آمبر هرد نوک انگشت جانی دپ راقطع کرده و آنها مجبور شدند دنبال تکه قطع شده بگردند. اما هرد ادعا میکند دپ احتمالا وقتی گوشی تلفن را میشکسته این بلا را سر خود آورده است. و وکلای هرد هم پیامک‌هایی رو کرده‌اند که درآن‌ها دپ به قطع کردن انگشتش می‌کند.

اعتراف آمبر هرد
در اوایل سال ۲۰۲۰ آمبر هرد در یک فایل صوتی فاش کرد که این او بوده که به جانی دپ آزار جسمی و کلامی وارد کرده است. از جمله این کارها، پرتاپ گلدان و قابلمه به سمت او، سوزاندن پوست صورت‌اش با سیگار، پنهان کردن داروهای جانی و …. بوده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top