امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 2812 |
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ | ارسال توسط : |
568 بازدید
۰
| 7
ارسال به دوستان
پ

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد گفت: در بازدید سر زده شب گذشته کارشناسان دامپزشکی این اداره از یک واحد کشتارگاهی طیور مقدار ۴۰۰ کیلوگرم مرغ تاریخ منقضی که در حال آماده سازی برای بسته بندی مجدد بود را کشف و ضبط کردند. دکتر علی روئین تن افزود: در بازدید سر زده شب گذشته کارشناسان دامپزشکی […]

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد گفت: در بازدید سر زده شب گذشته کارشناسان دامپزشکی این اداره از یک واحد کشتارگاهی طیور مقدار ۴۰۰ کیلوگرم مرغ تاریخ منقضی که در حال آماده سازی برای بسته بندی مجدد بود را کشف و ضبط کردند.

دکتر علی روئین تن افزود: در بازدید سر زده شب گذشته کارشناسان دامپزشکی این اداره از یک واحد کشتارگاهی طیور مقدار ۴۰۰ کیلوگرم مرغ تاریخ منقضی که در حال آماده سازی برای بسته بندی مجدد بود را کشف و ضبط کردند.

وی اظهارکرد: کارشناس دامپزشکی بویراحمد در حین انجام وظیفه و بررسی های کارشناسی با توهین و هتک حرمت عامل توزیع مرغ و مالک محموله در محل مواجه شد و در ادامه توسط این فرد مورد ضرب و شتم قرار گرفت تا جایی که منجر به دخالت پلیس شد و این درگیری با ورود پلیس به محل خاتمه یافت.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: کنترل بهداشتی فرآورده های خام دامی جزء رسالت های اصلی دامپزشکی بوده و در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا ویروس و تعطیلی مراکز عرضه، تشدید اقدامات بهداشتی و ضوابط قرنطینه ای و امنیت زیستی ضروری است.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، روئین تن تصریح کرد: سازمان دامپزشکی، سلامت و امنیت غذایی مردم را با هیچ چیزی عوض نمی کند و این قبیل اقدامات، کوچکترین خدشه ای در انجام وظایف محوله و خدمت رسانی به مردم ایجاد نکرده و ما را در این مسیر مصمم تر خواهد کرد.
شایان ذکر است، گزارش مربوط با حضور نیروی انتظامی تهیه و پرونده اولیه با حضور مسئول حراست اداره کل دامپزشکی استان به مراجع قضایی جهت رسیدگی ارجاع شد.
استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۳ باب کشتارگاه صنعتی طیور با ظرفیت ۶۰۰۰ قطعه کشتار روزانه تحت نظارت‌های بهداشتی و شرعی اداره کل دامپزشکی استان مشغول به ارائه خدمت هستند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top