امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 2811 |
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ | ارسال توسط : |
317 بازدید
۰
| 6
ارسال به دوستان
پ

رئیس جمهور کشور سیرالئون از ثبت نخستین مورد مرگ ناشی از ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور خبر داد. به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز جولیوس مادا بیو، رئیس جمهور کشور سیرالئون (کشوری در غرب قاره آفریقا که پایتخت و بزرگ‌ترین شهر آن فری‌تاون است) نخستین مورد مرگ بر اثر ابتلا به بیماری […]

رئیس جمهور کشور سیرالئون از ثبت نخستین مورد مرگ ناشی از ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور خبر داد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز جولیوس مادا بیو، رئیس جمهور کشور سیرالئون (کشوری در غرب قاره آفریقا که پایتخت و بزرگ‌ترین شهر آن فری‌تاون است) نخستین مورد مرگ بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در خاک این کشور را اعلام کرد که مردی ۳۷ ساله بود و از ۱۶ مارس زمانی که از فرانسه وارد این کشور شده بود در قرنطینه به سر می‌برد.

وی هم‌چنین گفت: «وقتی من در اولین کنفرانس مطبوعاتی راجع به گسترش کروناویروس حضور یافتم، گفتم که مسئله ما اما و اگر شیوع این ویروس نیست، مسئله ما زمان شروع این اپیدمی در کشور است که اکنون زمان آن فرا رسیده است.»

وی در کنفرانس مطبوعاتی خود در تلویزیون ملی جمهوری سیرالئون هیچ‌گونه اقدامات و تمهیدات جدیدی را به منظور مقابله با شیوع کرونا ارائه نکرد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top