امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 2769 |
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ | ارسال توسط : |
319 بازدید
۰
| 5
ارسال به دوستان
پ

معاون فرهنگی ‌و هنری سازمان اجتماعی ‌و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: یکی از اقدامات ویژه این سازمان در روز طبیعت، هماهنگی اکیپ‌هایی شامل گروه سرود و اجرای موسیقی است که این کار را در ۶۰ نقطه از شهر انجام داده و مردم با ماندن در خانه، از پنجره های خانه خود این اجرا را می […]

اجرای موسیقی در ۶٠ نقطه مشهد به مناسبت روز طبیعتمعاون فرهنگی ‌و هنری سازمان اجتماعی ‌و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: یکی از اقدامات ویژه این سازمان در روز طبیعت، هماهنگی اکیپ‌هایی شامل گروه سرود و اجرای موسیقی است که این کار را در ۶۰ نقطه از شهر انجام داده و مردم با ماندن در خانه، از پنجره های خانه خود این اجرا را می بینند.

صدرا یوسفی در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در خصوص برنامه سازمان فرهنگی شهرداری برای روز طبیعت، اظهار کرد: شهرداری در حال انجام اقدامات گسترده‌ای در بخش‌های مختلفی از جمله خدمات شهری، آتش‌نشانی و غیره بوده و ما در سازمان فرهنگی نیز کارهای مختلفی انجام دادیم، حوزه‌های اجتماعی ما نیز اتفاقات و رویدادهای مختلفی را رقم زده است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات سازمان فرهنگی که به صورت ویژه برای روز طبیعت انجام می‌دهد، هماهنگی اکیپ‌هایی شامل گروه سرود و اجرای موسیقی است، عنوان کرد: ما قصد داریم که همراه با آتش‌نشانی به محلات برویم و ضمن اینکه از مردم می‌خواهیم در خانه‌های خود بمانند، در مراکز محله برای آنها اجرای موسیقی و سرود داشته باشیم.

وی بیان کرد: این کار ما با تاکید بر این است که مردم این اجرا را از پنجره‌های خانه خود ببینند، حال خوشی داشته باشند و لحظه‌ای از استرس و فشار قرنطینه و بیماری کرونا رها شوند. ما برنامه‌ریزی کردیم که ۱۳ فروردین این کار را در ۶۰ نقطه از شهر انجام دهیم.

—————————————

بیشتر بخوانید:

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top