امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 27457 |
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ | ارسال توسط : |
225 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرآنلاین،  هومن حاجی‌عبداللهی در گفت‌وگویی تصویری با شبکه‌ای اینترنتی در پاسخ به این سوال که بعد از حضور در «شب‌های مافیا» چه حاشیه‌هایی برایش پیش آمد، گفت: «اتفاق خوبی نیافتاد. توقع من از تیم سازنده بسیار بیش از آن بود و انتظار داشتم هوای بروبچه‌های هنرمند را داشته باشند، نه این که به […]

به گزارش خبرآنلاین،  هومن حاجی‌عبداللهی در گفت‌وگویی تصویری با شبکه‌ای اینترنتی در پاسخ به این سوال که بعد از حضور در «شب‌های مافیا» چه حاشیه‌هایی برایش پیش آمد، گفت: «اتفاق خوبی نیافتاد. توقع من از تیم سازنده بسیار بیش از آن بود و انتظار داشتم هوای بروبچه‌های هنرمند را داشته باشند، نه این که به حاشیه‌ها فکر کنند تا کارشان بیشتر دیده شود.
آن‌ها از هر چیزی که بود، استفاده کردند تا تعداد بینندگانش بیشتر شود و در نتیجه اتفاق خوبی برای منِ هومن حاجی‌عبداللهی رخ نداد. من شاید پشت صحنه با رضا شفیعی‌جم شوخی‌های بسیاری کنم و آن‌ها آن را در کار گذاشتند. رضا از من ناراحت شد و من هم عذرخواهی کردم.»
او در مورد حضور در «جوکر» گفت: «به خاطر حاشیه‌های «شب‌های مافیا» نمی‌خواستم در «جوکر» هم باشم تا این که خودِ احسان علیخانی زنگ زد و آن‌قدر برخوردش خوب و حرفه‌ای بود که من با اطمینان خاطر رفتم. وقتی احسان به من گفت هرجایی را احساس کردی دوست نداری پخش شود، به من بگو درش می‌آوریم، احساس امنیت کردم. نوش جانش، هر پولی که به سمتش می‌رود، هر میزان شهرتی که به دست می‌آورد، نوش جانش.»

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top