امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 27409 |
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ | ارسال توسط : |
199 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

در شرایطی که تا کنون مجمع انتخاباتی پنج فدراسیون ورزشی برگزار شده و دو مورد از این انتخابات‌ها بعد از مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو بود اما کماکان خبری از صدور حکم هادی ساعی به عنوان رییس فدراسیون تکواندو نیست!

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، ۱۲ دی رضا زارعی به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون کوهنوردی انتخاب شد و۲۱ دی ماه سال جاری، سجادی حکم رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی را به رضا زارعی منتخب مجمع اخیر این فدراسیون به مدت ۴ سال ابلاغ کرد. ۱۴ دی نیز عباس اورسجی برای چهار سال به عنوان رییس فدراسیون کبدی انتخاب شد و ۲۰ دی ماه سجادی، وزیر ورزش و جوانان حکم وی را به عنوان رییس فدراسیون کبدی ابلاغ کرد.

به ترتیب ۱۸ و ۲۰ دی‌ماه سال جاری بود که انتخابات فدراسیون بوکس و انتخابات فدراسیون فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برگزار شد و امروز ۲۶ دی ماه حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان ‌در احکامی جداگانه حکم ریاست حسین ثوری به عنوان رییس فدراسیون بوکس و حکم ریاست محسن رضوانی به عنوان رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو را ابلاغ کرد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو در حالی ۱۵ دی ماه به ریاست بنیامین شکوه‌فر، معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که در پایان هادی ساعی با رای اعضای مجمع به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد و با گذشت ۱۱ روز از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو کماکان حکم هادی ساعی از سوی وزیر ورزش و جوانان ابلاغ نشده است.

به نظر می‌رسد اگر مسئله‌ای در مورد انتخاب هادی ساعی وجود دارد، وزارت ورزش و جوانان باید به صورت شفاف در این زمینه پاسخگو باشد چرا که صادر نشدن حکم ریاست ساعی بر فدراسیون تکواندو در کنار موضع‌گیری مبهم معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، شایعه‌ها درباره احتمال برگزاری مجدد انتخابات فدراسیون تکواندو را بیش از پیش کرده است. باید خاطرنشان کرد که محمد پولادگر نیز که پس از انتخابات، به عنوان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان معرفی شد، در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، در پاسخ به سوالی درباره احتمال لغو نتیجه انتخابات فدراسیون تکواندو، گفت”هنوز تصمیمی گرفته نشده است و اطلاعی ندارم. “

امروز اما با صدور و ابلاغ احکام ریاست فدراسیون‌های بوکس و شنا، شائبه‌ها در مورد ریاست ساعی بر فدراسیون تکواندو بیش از پیش قوت گرفت و باید منتظر ماند و دید در نهایت این فدراسیون چه زمانی از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان رییس مجمع، تعیین تکلیف شده و از بلاتکلیفی خارج می‌شود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top