امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 15 شوال 1445 | 2024-04-23
کد خبر: 2732 |
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ | ارسال توسط : |
323 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: هیچ تفرجگاه وبوستانی را نداریم که مردم به آنجا مراجعه کرده باشند و مردم به اهمیت موضوع پی بردند که نباید از خانه بیرون بیایند. به گزارش ایلنا، سرهنگ جهانی با اشاره به وضعیت جاده های کشور گفت: هیات رئیسه ناجا و پلیس راهنمایی و رانندگی […]

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: هیچ تفرجگاه وبوستانی را نداریم که مردم به آنجا مراجعه کرده باشند و مردم به اهمیت موضوع پی بردند که نباید از خانه بیرون بیایند.

ناجا: مردم به هیچ تفرجگاه و بوستانی مراجعه نکردند

به گزارش ایلنا، سرهنگ جهانی با اشاره به وضعیت جاده های کشور گفت: هیات رئیسه ناجا و پلیس راهنمایی و رانندگی امروز بازدیدهای ویژه ای داشتند و آنچه گزارش ها از سراسر کشور نشان می دهد و از تصاویر داخل شهرها می بینیم مردم عزیز به این موضوع خیلی جدی توجه کردند و در پارک ها و فضاهای سبز حضور پیدا نکردند و این جای تشکر دارد.

سرهنگ جهانی ادامه داد: اکنون هیچ تفرجگاه وبوستانی را نداریم که مردم به آنجا مراجعه کرده باشند و مردم به اهمیت موضوع پی بردند که نباید از خانه بیرون بیایند. مردم توجه کردند و امیدواریم این روند در بعداز ظهر نیز ادامه یابد. راه های مختلف و بزرگراه ها و اتوبان های درون شهری و برون شهری بیانگر این است که مردم دقت و توجه کردند.

سرهنگ جهانی درباره برخورد با افرادی که به تذکرها توجه ندارند گفت: کسانی که برخلاف مصوبه عمل کنند با جریمه ۵۰۰ هزارتومانی و توقیف یک ماهه وسیله نقلیه مواجه می شوند. تعداد محدودی از هموطنان در حال برگشت به شهرهای خود هستند و باید دقت کنند در طول مسیر از درون شهرها عبور نکنند چرا که جریمه ۵۰۰ هزارتومانی می شوند.

او از مردم درخواست کرد که در حین رانندگی و بازگشت به شهرهای خود سرعت مجاز را رعایت کنند و آرام رانندگی کنند.

—————————————————

بیشتر بخوانید:

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top