امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 10 شوال 1445 | 2024-04-18
کد خبر: 2726 |
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ | ارسال توسط : |
543 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

قلم | qalamna.ir : به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اعلام شکایت مسئولان یکی از کلینک های پزشکی حوزه کلانتری ۱۰۳ گاندی تهران مبنی بر سرقت مقدار زیادی از تجهیزات پزشکی گرانقیمت، پرونده ای در این خصوص به جریان افتاد. وی افزود: متعاقب آن و با بررسی های […]

قلم | qalamna.ir :

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: پس از اعلام شکایت مسئولان یکی از کلینک های پزشکی حوزه کلانتری ۱۰۳ گاندی تهران مبنی بر سرقت مقدار زیادی از تجهیزات پزشکی گرانقیمت، پرونده ای در این خصوص به جریان افتاد.

وی افزود: متعاقب آن و با بررسی های انجام شده مشخص شد این سارق حرفه ای، وسایل پزشکی مسروقه را به شهر پاوه منتقل و قصد دارد آن ها را از طریق مرز به خارج کشور منتقل کند.

سردار جاویدان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی پاوه به سرعت وارد عمل شده و با انجام تحقیقات و بررسی های لازم موفق به شناسایی مخفیگاه سارق حرفه ای شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری متهم مورد نظر اقدام و در بازرسی های صورت گرفته موفق به کشف اموال مسروقه از قبیل دستگاه اکسیمتر (گیرنده ضربان قلب)، دستگاه کلونوسکوپی، آندوسکوپی، فشار سنج دیجیتال، ۸۰۰ عدد دستکش لاتکس و همچنین مبلغ ۱۵ میلیون ریال پول نقد شدند.

وی تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش تجهیزات پزشکی مسروقه کشف شده به ۶ میلیارد ریال می رسد.

سردار جاویدان در پایان و با اشاره به قاطعیت پلیس کرمانشاه در برخورد با جرایم، گفت: یکی از موضوعاتی که در سال جدید به صورت جدی از سوی پلیس دنبال می شود برخورد با پدیده سرقت و دستگیری سارقان است که امنیت روانی جامعه را هدف گرفته اند.

انتهای پیام/

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top