امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 2718 |
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ | ارسال توسط : |
235 بازدید
۰
| 5
ارسال به دوستان
پ

قلم | qalamna.ir : جبار طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار قلم؛ با بیان اینکه در پی شیوع کرونا ویروس و اهمیت ایجاد سازوکار لازم برای درمان اضطراری مبتلاشدگان احتمالی، با همکاری مرکز بهداشت این شهرستان مبادرت به برپایی یک نقاهتگاه اضطراری ۲۰۰ تختخوابی نیز نموده ایم، خاطر نشان کرد: هلال احمر بانی تجهیز […]

قلم | qalamna.ir :

جبار طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار قلم؛ با بیان اینکه در پی شیوع کرونا ویروس و اهمیت ایجاد سازوکار لازم برای درمان اضطراری مبتلاشدگان احتمالی، با همکاری مرکز بهداشت این شهرستان مبادرت به برپایی یک نقاهتگاه اضطراری ۲۰۰ تختخوابی نیز نموده ایم، خاطر نشان کرد: هلال احمر بانی تجهیز این نقاهتگاه به امکانات و تجهیزات لازم است از سویی طی هماهنگی صورت گرفته با مرکز بهداشت در صورت بروز وضعیت قرمز، ۲۰ نفر از نجاتگران کارآمد برای خدمت رسانی به بیماران احتمالی در این نقاهتگاه، آموزش های لازم را دیده اند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کبودرآهنگ ادامه داد: همچنین شش ایستگاه بازرسی سلامت در مبادی ورودی این شهرستان برای انجام طرح فاصله گذاری اجتماعی مستقر شده اند که تجهیزات لازم برای اسکان نیروهای انجام دهنده این طرح از سوی جمعیت هلال احمر تأمین شده است.
وی با بیان اینکه ایستگاه طرح غربالگری و تب سنجی را از ۲۹ اسفندماه در ورودی مسیر قیدار به کبودرآهنگ دائر کرده ایم، از حضور اعضای واحدهای جوانان و نجاتگران درهر شیفت این ایستگاه خبر داد و افزود: با اجرای این طرح که امروز به پایان رسید و طرح فاصله گذاری اجتماعی شروع شد که مجموعا بیش از ۶ هزار نفر را تب سنجی وغربالگری کردیم.
طهماسبی در ادامه گفت و گو از مشارکت اعضای واحد داوطلبان و خیرین کبودرآهنگ برای تهیه ۹۶ سبد معیشتی به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال و پک های بهداشتی شامل ماسک، محلول ضدعفونی کننده، صابون، دستمال کاغذی و … به ارزش ۷۹ میلیون ریال خبر داد و گفت: این بسته ها را در میان مددجویان هلال احمر و خانواده های نیازمند شناسایی شده توزیع گردید.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کبودرآهنگ، ضدعفونی ادارات، عابربانک ها، مساجد و مبادی پر تردد را از دیگر اقدامات تیم های داوطلبان این جمعیت عنوان کرد و افزود: به همت این عزیزان توانستیم ۵۷۰ کیلومتر از معابر شهری را گندزدایی کنیم.

انتهای پیام/

نویسنده : شکیبا کولیوند

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top