امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 2704 |
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ | ارسال توسط : |
225 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

جایی که بهنام بانی با “قرص قمر۲” وارد استودیوی برنامه “دورهمی” می‌شود اما با پیراهن مشکی! یا پژمان جمشیدی آنقدر ناراحت و غمگین است که انگار در برنامه‌ای حزن‌انگیز حاضر شده و از طرفی دیگر بهرام افشاری، محمدحسین مهدویان، بنیامین بهادری و برخی دیگر از مهمانان هم با پیراهن‌های مشکی به حرف‌های تلخ و فضای ناامیدی […]

جایی که بهنام بانی با “قرص قمر۲” وارد استودیوی برنامه “دورهمی” می‌شود اما با پیراهن مشکی! یا پژمان جمشیدی آنقدر ناراحت و غمگین است که انگار در برنامه‌ای حزن‌انگیز حاضر شده و از طرفی دیگر بهرام افشاری، محمدحسین مهدویان، بنیامین بهادری و برخی دیگر از مهمانان هم با پیراهن‌های مشکی به حرف‌های تلخ و فضای ناامیدی مشغولند. همان اتفاقی که قبل از ویژه برنامه‌های نوروزی با حضور شقایق فراهانی روی آنتن اتفاق افتاد. زمانیکه از او می‌پرسد احساس خوشبختی دارید و می‌گوید نه! یا این جمله را مطرح می‌کند که: “من افسرده، سرخورده و ناامیدم!”.

یادمان می‌آید قبل‌ترها که مهران مدیری از تماشاگران خواست تا سؤال‌های خودشان را درباره پشت پرده‌اش بپرسند؛ یکی از تماشاگران درباره علت مشکی پوشیدنش سؤال کرد و او با حالت خنده گفت: پیراهن مشکی را برای خوش تیپی و لاغری می‌پوشم! حالا این روزها که ویژه‌برنامه نوروزی “دورهمی” را شاهدیم در برخی مواقع پیراهن مشکی می‌پوشد همین دلیل را دارد و یا به دنبال اهدافی دیگرند؟

واقعاً چرا مهمانان برنامه “دورهمی” در نوروز، عزادارند؟ می‌خواهند چه چیزی را غیرمستقیم به مخاطب بگویند؟ آیا در شرایط کرونایی که مردم نیاز به شادی و آرامش و منتظر شنیدن حرف‌ها و دیدنِ رفتارهای امیدوارکننده‌اند، این عزاداری توسط هنرمندان در یکی از برنامه‌های پربیننده نوروزِ تلویزیون کار درستی است؟

چرا مهران مدیری و مهمانانش به جای انتقاد از سانسور در فضاهای مجازی‌شان به این پرسش، پاسخ نمی‌دهند علت مشکی پوشیدن و نوعی عزاداری در ایام نوروز مقابل دیدگان مردم چیست؟

“دورهمی” جزو پربیننده‌های نوروز ۱۳۹۹ است؛ از پلاتوهای جذاب مهران مدیری تا حضور هنرمندان سرشناس. البته که به برخی از موضع‌گیری‌ها و بحث‌های مطرح شده در برنامه نقدهایی وارد است اما دلیل تیپِ مشکی هنرمندان و برخی اوقات مجری و کارگردان “دورهمی” مهمتر است.

منتظریم که دلیل مشکی پوشیدن مهمانان و گهگاه “مهران مدیری” را بدانیم.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top