امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 25998 |
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۳۲ | ارسال توسط : |
389 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «برف آخر» از حضور این فیلم سینمایی در جشنواره فجر خبر داد.حسن مصطفوی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «برف آخر»،درباره وضعیت تولید این فیلم گفت: کار‌های تدوین این فیلم سینمایی به پایان رسیده است و در حال طی کردن مراحل پس از تولید آن هستیم.   مصطفوی افزود: ثبت نام اولیه برای […]

گروه فرهنگی: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «برف آخر» از حضور این فیلم سینمایی در جشنواره فجر خبر داد.حسن مصطفوی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «برف آخر»،درباره وضعیت تولید این فیلم گفت: کار‌های تدوین این فیلم سینمایی به پایان رسیده است و در حال طی کردن مراحل پس از تولید آن هستیم.
 

مصطفوی افزود: ثبت نام اولیه برای حضور در جشنواره فیلم فجر را هم انجام دادیم.فیلم سینمایی «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری در ژانر اجتماعی – خانوادگی تولید شده است و به داستان روزمرگی‌های یک دامپزشک می‌پردازد.امین حیایی، لادن مستوفی و مجید صالحی بازیگران این فیلم سینمایی هستند. احسان علیخانی هم یکی از سرمایه گذاران این فیلم است. 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top