امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 25873 |
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
6516 بازدید
۰
| 5
ارسال به دوستان
پ

فراز فاطمی معتقد است دیدار شنبه دو تیم استقلال و پرسپولیس با نتیجه تساوی پایان خواهد یافت.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، شنبه هفته آینده دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در نود و هفتمین داربی پایتخت و در چارچوب هفته هشتم بیست و یکمین دوره لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. در این بین برخی بازیکنان مانند فراز فاطمی تجربه پوشیدن پیراهن دو تیم و بازی در داربی را دارند.

فراز فاطمی، مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در خصوص شرایط این روزهای دو تیم گفت: امسال رقابت دو تیم حساس‌تر است و هر دو کاندیدا قهرمانی هستند. استقلال شروع بهتری داشت و این روزها افت کرده اما بازیکنان تاثیرگذاری دارد که می‌تواند کار را در بیاورند. پرسپولیس نیز از نظر تاکتیکی، به همان حالت ۲-۴-۴ سابق برگشته و توانسته این روزها نتایج خوبی بگیرد. نکته مهم این است که شرایط داربی با سایر بازی‌ها فرق دارد و بازیکنان با انگیزه مضاعفی در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

وی در خصوص خاطراتش از داربی تهران گفت: من ۳ سال استقلال بازی کردم و ۲ سال پرسپولیس و خدا را شکر هیچوقت بازنده داربی نبودم. در آن سال‌ها بازیکنان به عشق داربی شب‌ها خوابشان نمی‌برد. یادم نمی‌آید داربی چندم بود اما در یکی از بازی‌های که من در استقلال بودم، برومند و طباطبایی رقابت زیادی برای حضور در دروازه استقلال داشتند. ساعاتی قبل از شروع بازی، مرحوم پورحیدری ترکیب را اعلام کرد که طباطبایی درون دروازه بود و برومند باید روی نیمکت می‌نشست. زمانی که تیم می‌خواست به داخل زمین برود، متوجه شدیم برومند نیست و قهر کرده و از ورزشگاه رفته است. من در آن بازی نمیکت نشین بودم و به پورحیدری گفتم اگر خدایی نکرده طباطبایی مصدوم شد، من حاضرم به عنوان دروازه‌بان ذخیره با او تعویض شوم. در یک صحنه هم طباطبایی مصدوم شد که من به آرامی و طوری که دوربین‌ها متوجه نشوند، شروع به گرم کردن کردم اما خدا را شکر مسئله حیاتی نبود و طباطبایی به دروازه برگشت.

فاطمی اضافه کرد: زمانی هم که در پرسپولیس بودم، یک بازی با هدایت افشین قطبی یک بر صفر عقب بودیم که از دقیقه ۶۰ من وارد زمین شدم و قدرت هجومی تیم زیاد شد. دقایق آخر بود که پژمان نوری سانتر خوبی روی دروازه کشید و همه مدافعان استقلال با یارگیری کردن من، از خلیلی غافل شدند و این مهاجم هم با جایگیری مناسب توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

این مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیسی است یا استقلالی، توضیح داد: واقعا برایم فرق نمی‌کند و این نه تنها سوال شما بلکه سوال خانواده من هم هست که استقلالی‌ام یا پرسپولیسی. من دوست دارم بازی شنبه مساوی شود تا هواداران هیچ‌کدام از دو تیم ناراحت نباشند.

او در خصوص پیش‌بینی‌اش از این دیدار گفت: هیچ مربی و بازیکنی دوست ندارد در داربی بازنده شود و به همین دلیل و به احتمال زیاد بازی بسته‌ای را از دو تیم ببینیم و من پیش بینی‌ام این است که بازی مساوی خواهد شد.

این مهاجم در خصوص این که بهترین بازیکن و بهترین مربی که با آن کار کرده، تصریح کرد: کریم باقری بهترین بازیکنی بود که من با او همبازی بودم؛ او هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ شخصیتی، بازیکن نمونه‌ای بود. بهترین و به‌روزترین مربی که با آن کار کردم، امیر قلعه‌نویی بود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top