امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 2439 |
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ | ارسال توسط : |
1720 بازدید
۰
| 6
ارسال به دوستان
پ

۱۶ ماه از دستور معاون اسحاق جهانگیری برای اجرای طرح ملی منطقه گرشگردی عظیمیه گذشته ولی هنوز یک نفر در آن منطقه مشغول بکار نشده ! به همین منظور به سید داریوش کیهان مهر مراجعه شد تا علت پیگیری شود .

 

کیهان مهر گفت؛ راجع به این موضوع قبلا هم توضیح داده بودم ‘ به دلیل کار شکنیها و اقدامات غیر قانونی که طی سالهای گذشته بخصوص از ۲۰ شهریور ۹۲ با نامه بدون ضابطه تصویر پیوست نهادینه شده است لذا مردم هنوز به حقوق قانونی خودشان بابت این منطقه که مصوبه هیئت وزیران را دارد ، نرسیده اند .

کیهان مهر تصریح کرد ؛ پس از اینکه از ۸ مرداد ۹۶ معاون اول محترم رییس جمهور در جریان اقدامات غیر قانونی برخی مسئولین قرار گرفتند ‘ در نهایت در ۲ خرداد ۹۷ برای حق قانونی مردم دستورات لازمه صادر شد ولی متاسفانه کارشکنی نهادینه شده که بدان اشاره شد هنوز مانع تحقق حق الناس شده .

وی افزود ؛ این در حالیست که مسئولین محترم ذیربط وزارت میراث فرهنگی و دیگر مسئولین مربوطه ، طی ۱۶ ماه گذشته بجای برخورد با خاطی یا خاطیان و تسریع در احقاق حق قانونی مردم و پاسخگویی به ارباب رجوع از رسالت قانونی و شرعی خود امتناع ورزیده اند که بر اساس منویات ریاست محترم قوه قضاییه (( اشد محسوب می شود )) بنابر این پس دستور پیگیری فساد توسط وزیر محترم گردشگری که اواخر مرداد ماه صادر شده است اخیرا مراتب از ایشان پیگیری گردیده و البته مقامات محترم قضایی از شرح ماوقع آگاه شده اند لذا منتظریم تا وزیر محترم گردشگری یا مقامات محترم قضایی در اقدامی انقلابی حق الناس را به مردم برگردانند و بر اساس دستورات ۱۶ ماه قبل معاون اول محترم رییس جمهور امکان اشتغال مردم در منطقه گردشگری مورد نظر فراهم شود .

مدیر شرکت توسعه گردشگری آراد از پیگیری رسانه ها برای حقوق قانونی مردم تشکر کرده و تاکید کرد ؛ بدون شک سرمایه های مادی و معنویمان به دلیل کارشکنیهای صورت یافته برخی مسئولین هدر رفته و متحمل خسارات گزافی شده ایم و مدتی طولانی از عمرمان برای انجام این مصوبه هیئت دولت تلف شده که صرف این مدت طولانی ، قبلا در ۳۰ دیماه ۹۶ به تایید معاون محترم وقت سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی هم رسیده بود ‘ ولی دیگر به چشم منافع مادی بخش خصوصی به موضوع نگاه نمیکنیم بلکه {{ پای احقاق حقوق مکتسبه و خسارات وارد آمده به مردم و اشتغال بیکاران در میان است }} لذا از مقامات محترم مربوطه درخواست میکنیم ‘ علاوه بر اجرای حقوق قانونی مردم ” که ۱۶ ماه قبل از سوی معاون اول محترم رییس جمهور تعیین تکلیف شده است ‘ ‘ ترتیبی اتخاذ بفرمایند تا خسارات وارده به مردم نیز توسط مسئولینی که طی سالهای قبل بجای کار به کارشکنی پرداخته اند جبران بشود . سوابق موضوع در این لینک است.

گفت و گوی قبلی کیهان مهر را در اینجا بخوانید

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top