امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 24315 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ | ارسال توسط : |
424 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

مربی تیم ملی فوتبال ایران از تجربه کار با دراگان اسکوچیچ در راه صعود به جام جهانی سخن گفت.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا و به نقل از پورتال، جام جهانی سال آینده به میزبانی قطر برگزار می شود و برای کروات ها می تواند جام ویژه ای باشد زیرا علاوه بر تیم ملی کرواسی که با مربیگری زلاتکو دالیچ به احتمال زیاد در آن حضور خواهد داشت می تواند با حضور دراگان اسکوچیچ با ایران و برانکو ایوانکوویچ با عمان یک جام ویژه با حضور ۳ مربی کروات باشد. 

دراگان اسکوچیچ و کادر حرفه ای او که اولین دستیاران او ماریو توت و ملادن اوگانجر هستند روی نیمکت ایران عملکرد خوبی دارند. از زمان هدایت این گروه، تیم ملی ایران در ۱۱ بازی خود ۱۰ برد و یک تساوی ثبت کرده است.
 

ماریو تات دستیار اول دراگان اسکوچیچ و دست راست او در ابتدا گفت: تیم ایران در زمان تصاحب با مشکلات بسیار بزرگی روبرو بود و شانس بسیار کمی برای صعود به جام جهانی پیش رو داشت. شکست مقابل بحرین و عراق در مرحله مقدماتی نشانه این بود که همه چیز به ضرر ما بود  بنابراین تغییری ایجاد شد. با فداکاری زیاد، کار و تأمل، همه چیز اکنون مثبت تر شده است. ده برد متوالی با تساوی مقابل کره جنوبی، نتایجی است که ما را به وضعیت مناسب فعلی برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ رساند. 

او در ادامه گفت: اسکوچیچ یک مربی برتر با تجربه مربیگری فوق العاده است. همکاری با او یک گام طبیعی رو به جلو برای من بود. پروژه ایران برای صعود به جام جهانی قطر به مربیان شجاع نیاز داشت بنابراین مسیرهای ما با هم ادغام شد. برای من بسیار رضایت بخش است.

تات اضافه کرد: ایران دارای تیم بزرگی است که از بازیکنان بین المللی زیادی تشکیل شده است ، برخی از آنها در اروپا نیز بسیار خوب بازی می کنند ، مانند طارمی از پورتو، آزمون از زنیت، جهانبخش از فاینورد، انصاری فرد از AEK ، محرمی از دینامو و بسیاری دیگر. همچنین بعضی ها هم از لیگ ایران هستند. لیگ ایران یکی از قوی ترین لیگ های آسیاست که دارای بازیکنان بسیار با استعداد و هواداران بسیار پرشور است. پرسپولیس که با موفقیت توسط ایوانکوویچ هدایت می شد و استقلال، فولاد و سپاهان به عنوان بزرگترین رقبا، این لیگ را بسیار جالب کرده اند. تعداد زیادی از مربیان کروات در اینجا کار فوق العاده ای انجام داده اند.

مربی تیم ایران اضافه کرد:  ایران کشوری زیبا و دارای مکان های دیدنی است. زندگی در ایران زیباست، تهران شهری عظیم با همه چیز است که یک آدم به آن احتیاج دارد، پر از پارک، مناطق گردشگری، رستوران های بزرگ و مراکز خرید. ما در نزدیکی اردوگاه تیم ملی زندگی می کنیم. ۸۵ میلیون هوادار پشت تیمی هستند که به برد عادت کرده اند. رسانه ها که تعداد بیشماری از آنها وجود دارد ، اغلب می توانند جهت گیری منفی داشته باشند ، اما در حال حاضر تعداد زیادی از رسانه ها حامی هستند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top