امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 24247 |
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
257 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

افسانه دهقانی گفت: هنوز اشتادسازه رسما انحلال خود را به ما اعلام نکرده اما در صورت انحلال وضعیت تفاهم نامه این تیم با فدراسیون باید براساس روال حقوقی بررسی شود.

نایب رییس زنان فدراسیون هندبال در گفت و گو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در خصوص انحلال تیم اشتادسازه مشهد از لیگ برتر هندبال اظهار کرد: هنوز که رسما اشتادسازه انحلال خود را به ما اعلام نکرده است. آخرین اطلاعات ما براساس شواهد و قراین است که بازیکنان به سایر تیم ها رفته اند.

وی در پاسخ به این سوال که این تیم حامی تیم ملی دختران بود و با انحلال وضعیت تفاهم نامه با فدراسیون چه می شود گفت: باید این موضوع براساس روال حقوقی بررسی شود. باید برای این موضوع در مبادی حقوقی تصمیم گیری شود.

دهقانی در پاسخ به این سوال که لیگ برتر با چه تعداد تیم برگزار خواهد شد گفت: اگر اشتادسازه انحلال خود را رسما اعلام کند باید این مساله در بخش حقوقی و هیات رییسه بررسی شود تا ببینیم چه روشی را باید براساس قانون اتخاذ کنیم و یک تیم جایگزین آن شود.

نایب رییس زنان فدراسیون هندبال از حضور چند تیم به عنوان جایگزین اشتادسازه خبر داد و گفت: فعلا چند تیم درخواست داده اند و اگر بتوانند خود را آماده کنند به ترتیب اولویت جایگزین خواهند شد. باید اول اشتادسازه انحلال خود را اعلام کند.

وی افزود: طبق قرعه کشی که ۸ تیم در لیگ بودند و هنوز اشتاد سازه قصد کناره گیری نداشت. بعد از اینکه بر اساس شواهد و قرائن متوجه شدم که اشتادسازه نیست فعلا هفت تیم داریم، اما اگر تیم منحل شود تلاش می کنیم برای داشتن یک لیگ پویاتر حتما با ۸ تی، لیگ را برگزار کنیم یعنی یک تیم جایگزین اشتادسازه کنیم.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، باشگاه اشتادسازه اول دی ۱۳۹۹ خود را حامی هندبال زنان معرفی کرده بود و با امضای تفاهم نامه ای قرار بود این تیم حامی رسمی تیم ملی هندبال دختران جوان در رقابت های پیش رو از جمله مسابقات قهرمانی آسیا باشد. حتی قرار بود یک مربی خوشنام اروپایی را برای تیم ملی جوانان به خدمت بگیرد تا تمرینات از پایه به صورت اصولی پیش برود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top