امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 23193 |
تاریخ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ | ارسال توسط : |
141 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو هفته نخست شهریورماه مجوز ۱۶۶ تک آهنگ و ۱۴ آلبوم را صادر کرده است.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، آلبوم “راه شیراز” به خوانندگی محمدذاکر حسین و به سفارش سازمان فرهنگی شهرداری شیراز که محتوایی پژوهشی در راستای احیا، حفظ و اشاعه موسیقی و ادبیات […]

گروه فرهنگی: دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو هفته نخست شهریورماه مجوز ۱۶۶ تک آهنگ و ۱۴ آلبوم را صادر کرده است.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، آلبوم “راه شیراز” به خوانندگی محمدذاکر حسین و به سفارش سازمان فرهنگی شهرداری شیراز که محتوایی پژوهشی در راستای احیا، حفظ و اشاعه موسیقی و ادبیات عامه شیراز دارد، از جمله آلبوم‌هایی است که در نیمه نخست شهریور مجوز دریافت کرده است.

همچنین آلبوم “سپند دل” به خوانندگی وحید تاج و آهنگسازی محمدرضا عزیزی با اشعاری از هوشنگ ابتهاج، دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی، رهی معیری، زنده یاد افشین یداللهی… و آلبوم “دورت بگردم ایران” به آهنگسازی مسعود نکوئی اثری از گروه کُر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان شامل قطعاتی با موضوع ایران‌شناسی و اقوام ایرانی به صورت کرال ارکسترال و با عنوان کنسرت کتاب که به منظور آشنایی کودکان با اقوام و شهرها تولید شده است، در دو هفته نخست این ماه مجوز گرفته اند.

مجوز آلبوم “وطن دردت به جانم” به خوانندگی رضا رضایی پایور و سرپرستی و آهنگسازی امید داورزنی توسط گروه موسیقی امید نو که شامل قطعاتی در مدح و ستایش وطن است، نیز در نیمه نخست شهریور ماه صادر شده است.
برای این آثار صرفا مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top