امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 22957 |
تاریخ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۳۲ | ارسال توسط : |
162 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

طبق اطلاعات منتشر شده، اولین تریلر فیلم The Matrix Resurrections در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه (به وقت تهران) روز پنجشنبه در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر اخبار مرتبط با جدیدترین فیلم The Matrix را دنبال کرده باشید، احتمالاً می‌دانید که عده‌ای از افراد در طی رویداد CinemaCon ماه گذشته موفق به تماشای این تریلر شدند. این […]

طبق اطلاعات منتشر شده، اولین تریلر فیلم The Matrix Resurrections در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه (به وقت تهران) روز پنجشنبه در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر اخبار مرتبط با جدیدترین فیلم The Matrix را دنبال کرده باشید، احتمالاً می‌دانید که عده‌ای از افراد در طی رویداد CinemaCon ماه گذشته موفق به تماشای این تریلر شدند.
این طور که به نظر می‌رسد، در این تریلر شاهد دنیای The Matrix در آینده‌ی دور هستیم. همچنین ظاهراً قرار است شاهد حضور Morpheus جوان نیز باشیم. البته همان طور که انتظار می‌رفت، اکشن معروف سری و هنر‌های رزمی نیز باز خواهند گشت.
وب‌سایت WhatIsTheMatrix.com که اولین بار به همراه فیلم اول The Matrix راه اندازی شد، حالا به‌روز شده است و شامل تیزر‌های متعددی می‌شود. طبق توضیحات ارائه شده توسط وارنر برادرز، این وب‌سایت دارای ۱۸۰/۰۰۰ تیزر است که به صورت اتفاقی نمایش داده می‌شوند. جالب است بدانید که شخصیت‌های فیلم نقش راوی را در این تیزر‌ها ایفا می‌کنند.

شما می‌توانید با مراجعه به WhatIsTheMatrix.com و انتخاب کپسول مورد نظر خود، شاهد یک تیزر باشید. فیلم The Matrix Resurrections در تاریخ ۱ دی (۲۲ دسامبر) منتشر خواهد شد. ادامه می‌توانید برخی از تصاویر منتشر شده از این تیزر‌ها را تماشا کنید:

Matrix
Matrix
Matrix
Matrix

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top