امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 8 شوال 1445 | 2024-04-16
کد خبر: 22737 |
تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
268 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

مهاجم تیم ملی و زنیت سن پترزبورگ روسیه از رسانه‌ها به خاطر گمانه‌زنی‌ها و اطلاعات غلط گلایه کرد و گفت: او به هیچ تیمی نمی‌رود و اگر زمانی قصد تعویض تیم داشته باشد، در هنگام پایان قراردادش این کار را می‌کند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران و زنیت روسیه درباره اخبار و شایعات رسانه‌ها مبنی بر انتقال او به تیم‌های آاس رم، لیون و لورکوزن که در نهایت عملی نشد گفت: من هیچ موقع نگفتم فلان جا می‌روم. خودشان می‌نویسند که سردار تست پزشکی می‌دهد و با فلان تیم تمام کرده است. وقتی لیون پیشنهاد داد، زنیت همان روز نخست پیشنهاد را رد کرد. وقتی من قرارداد دارم، حتی اگر بخواهم، تیم اجازه نمی‌دهد. رونالدو و مسی هم قرارداد داشته باشند، نمی توانند تیمشان را ترک کنند. رسانه‌ها مرا به یک تیم دیگر فرستاده بودند.

او ادامه داد: من اصلا حرفی نمی‌زنم. زندگی شخصی خودم به خودم ارتباط دارد. حرف‌های شخصی من و باشگاه را خودم، باشگاه و خانواده‌ام می‌فهمیم. خودم هم از این اخبار خسته شده‌ام. راجع به من ننویسید! هر موقع بیدار می‌شوم من را فرستادند به تیم‌های دیگر. می‌گویند سردار هر سال نمی‌رود. من خواهش می‌کنم راجع به من ننویسید. اگر چیزی شد خودم می‌نویسم. من از لیون، رم، لورکوزن و تاتنهام پیشنهاد داشتم و بیش از این چیز دیگری نبود. همه پیشنهادها رد شدند و من امسال هیچ جایی نمی‌روم. اگر بخواهم به تیمی بروم به صورت آزاد منتقل خواهم شد.

مهاجم تیم ملی درباره بازی با سوریه در انتخابی جام جهانی قطر گفت: بازی ها قطعا سخت است و همه تیم ها برای کسب امتیاز می‌آیند. باید خیلی باهوش باشیم و نباید موقعیت آنچنانی به رقبا بدهیم. امیدوارم که مثل بازی‌هایمان در بحرین، در این مرحله هم پیروز مسابقات شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی درباره تجربه تلخ مرحله گذشته و ناکامی تیم ملی در دور رفت و جبران اشتباهات در دور برگشت اظهار کرد: تجربه مرحله گذشته به خاطر بازیکنان نبود و بلکه به انتخاب بد فدراسیون بستگی داشت. این اشتباه جبران شد و ما الان نگرانی نداریم. بازیکنان جوان و باتجربه هستند و به این مسائل فکر نمی‌کنند. به بردن فکر می‌کنیم. فکر می‌کنم که بازی های خوبی انجام دهیم.

آزمون درباره غیبت مقابل سوریه به علت محرومیت تصریح کرد: پیروزی تیم ملی برای ما مهم است و بازیکنان دیگر هم خیلی خوب هستند و مهم نیست چه کسی بازی می‌کند. نباید تمرکزمان را از دست بدهیم و هدفمان باید سه امتیاز بازی باشد. بازیکنان ما برای تیم ملی جان می‌دهند. الان مانند یک برادر هستیم. می‌توانیم بیشتر از این با هم باشیم. فکر می‌کنم بازیکنان تیم ملی به حدی انگیزه دارند که این تیم نتیجه می گیرد.

وی با بیان اینکه در تیم ملی هیچ گونه حسادت وجود ندارد و همه به دنبال موفقیت تیم هستند گفت: اینجا باشگاه نیست. کریم‌انصاری فرد بیشترین تجربه را دارد و از مدت‌ها قبل در تیم ملی است. وقتی او اعتراضی به وضعیتش ندارد، یک بازیکن جوانتر یا ما چطور می‌توانیم اعتراضی داشته باشیم؟ درست است که رقابت داریم اما در مسیر درست انجام می‌شود و حسادتی نداریم. من در این ۹ سال که در تیم ملی بودم، حسادت را ندیده‌ام و امیدوارم دیده نشود.

مهاجم تیم ملی درباره وضعیت تیم‌های حاضر در این گروه اظهار کرد: الان همه تیم‌ها برای کسب امتیاز بازی می‌کنند؛ مانند بازی با سوریه در مرحله قبل که یک لحظه دست کم گرفتیم و بازی دو بر دو شد. نباید در این قبیل بازی‌ها حریف را دست‌کم بگیریم. نباید کاری کنیم که بازی‌ها سخت شود. من به این تیم ملی امیدوار هستم. بازیکنان جوان و خیلی خوبی داریم. به حدی به آن‌ها اعتقاد دارم که می‌بینم چه انگیزه‌ای برای کسب پیروزی دارند.

آزمون در واکنش به اینکه در مرحله گذشته و در بحرین هم گفته بود رقبای قدرتمندی با تیم ملی دیدار نخواهند کرد گفت: رسانه‌ها خیلی مطرح کردند که بازی سختی داریم. ما باید از بحرین بترسیم؟ با عقل جور در نمی‌آمد. تیم ملی ما این همه خوب است و بحرین هیچ لژیونری نداشت. نمی‌گویم ما خیلی خوب هستیم ولی ما از نظر فنی خیلی بهتر بودیم و در زمین هم نشان دادیم. اگر در نیمه اول هم بازی مساوی شد، به فکر این بودیم که نباید گل بخوریم. در کل ما بازی‌های سختی هم نداشتیم. بازی‌های سخت ما در جام‌جهانی است که باید بگوییم کاری می‌کنیم کارستان.

او تاکید کرد: باید به همدیگر اعتماد داشته باشیم. اگر به جام جهانی نرویم و کارمان درست انجام نشود، یک نسل می‌سوزد. قیمت بازیکنان ایرانی تا حدی پایین می‌آید. ما بعد از جام جهانی هم فکر می‌کردیم اتفاقات خوبی برای ما رخ می دهد اما اتفاقی رخ نداد. اگر به جام جهانی نرویم چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ جوانان باید قدر حضور در تیم ملی را بدانند. من خیلی دوست ندارم برای جوان‌ها حرف بزنم. وقتی می‌بینم اشتباهی می‌کنند و چند بار تکرار می‌کنند، قطعا باید کمک کنیم. هدف سرزنش نیست. به نظرم همه تیم‌ها باید اینطوری باشند.این تیم‌ملی برای هواداران و مردم ایران است. ما شب و روز تمرین می‌کنیم که دل مردم شاد شود. شرایط برای مردم کشورم سخت است اما تنها کاری که از دستمان بر می‌آید این است که پیروز میدان شویم. امیدواریم این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top