امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 22599 |
تاریخ انتشار : ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ | ارسال توسط : |
250 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

کمپانی باب راس، مستند جدید نتفلیکس را به دلیل ارائه اطلاعات نادرست و تحریف شده درباره این کمپانی مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی باب راس با انتشار بیانیه ای مستند «اتفاق های خوب، خیانت و طمع» که به تازگی از شبکه نتفلیکس عرضه شده را نادرست و بسیار تحریف شده توصیف کرد. 

«ملیسا مک کارتی» و «ین فالکون» که تهیه کنندگی مستند زندگی «باب راس» نقاش و مجری معروف برنامه «لذت نقاشی» را بر عهده داشتند نیز اظهار کردند که هرگز قصد ساخت فیلمی برای تخریب چهره کمپانی باب راس را نداشته اند.

این مستند روایتی است از ناگفته هایی از زندگی «باب راس»، خالق برنامه تلویزیونی «لذت نقاشی» که بین سال های ۱۹۸۳ تا ۱۹۹۴ روی آنتن می رفت و به ویژه پرده از رابطه او با «والت کوالسکی» و «آنت کوالسکی» بنیانگذاران «کمپانی باب راس» برداشته که به موفقیت حرفه ای «باب راس» کمک کردند.

این مستند همچنین به مرگ این نقاش معروف و دعوای حقوقی میان «استیو راس» تنها فرزند «باب راس» و خانواده «کوالسکی» نیز پرداخته و به این موضوع اشاره کرده که «کمپانی باب راس» که زمانی به طور برابر متعلق به «باب راس»، «والت کوالسکی» و «آنت کوالسکی» بوده چطور در نهایت به همراه حقوق معنوی آثار این هنرمند به طور کامل به خانواده «کوالسکی» رسیده است.

مستند «اتفاق های خوب، خیانت و طمع» از تاریخ ۲۵ آگوست در سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس عرضه شده است و بسیاری از مخاطبان پس از تماشای این مستند در توئیتر خواستار بایکوت «کمپانی باب راس» و خانواده «کوالسکی» شده اند. 

«باب راس» در سال ۱۹۹۵ درگذشت اما همچنان به عنوان یک نماد فرهنگی مورد توجه است و قسمت های قدیمی از برنامه معروف تلویزیونی او «لذت نقاشی» در وبسایت یوتیوب، میلیون ها بازدید داشته است. 

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top