امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 22555 |
تاریخ انتشار : ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
416 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید احتمال تمدید قرارداد با ارسلان مطهری بسیار ضعیف است.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، اصغر ملکیان، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص جذب بازیکن در پنجره نقل و انتقالات اظهار کرد: این مساله دارد انجام می‌شود. یک سری از آن‌ها رسانه‌ای شده است و چند نفر هم مثل شیمبا و صالح حردانی در حال نهایی شدن است.

او در خصوص شرایط احمد مددی که گفته می‌شد به ویروس کرونا مبتلا شده است، گفت: ایشان یک مقداری کسالت دارند.

ملیکان درباره شرایط رشید مظاهری گفت: رشید بازیکن ما است و قرارداد دارد و در خدمت ایشان هستیم تا برای ایشان تعیین تکلیف کنیم. ممکن است ایشان به باشگاه دیگر برود که ما باید مذاکره کنیم. درباره جدا شده‌های تیم هم باید بگویم فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و ارسلان مطهری از جدا شده‌های تیم هستند. مطهری هم جزو نفراتی است با او تمدید کردیم و احتمال تمدید با او ضعیف است. ما مبنا را بر اساس عملکرد خود بازیکنان در نظر گرفتیم و این را بر اساس نظر کادر فنی در نظر گرفتیم. بازیکنانی که نسبت به تیم استقلال تعصب و عشق دارند، در تیم ماندنی شدند.

او افزود: این روند باید ادامه داشته باشد تا خود باشگاه‌ها هم از عملکرد بازیکنان یک اطلاعاتی داشته باشند. در غیر این بازیکنان تنها به دنبال مطالبه خود خواهد بود. بازیکنی که بر این اساس در خدمت تیم باشد، عملکرد بهتری خواهد داشت.

رئیس هیات مدیره باشگاه در خصوص جلسه‌اش با کادر فنی گفت: ما در خصوص چند بازیکنی که قرار است جذب و تمدید کنیم با کادر فنی صحبت  کردیم و صحبت‌های لازم را برای حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا انجام دادیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top