امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 22547 |
تاریخ انتشار : ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۳۱ | ارسال توسط : |
186 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: پلیس خودروی مسروقه تام کروز را پیدا کرده، اما خبری از وسایل چند هزار پوندی که در این اتومبیل بوده نیست.تام کروز پس از به سرقت رفتن خودروی BMW بادیگاردش به همراه بار چند هزار پوندی آن، به‌شدت ناراحت بود. این بازیگر ۵۹ ساله اکنون در انگلستان به سر می‌برد تا صحنه‌هایی از […]

گروه فرهنگی: پلیس خودروی مسروقه تام کروز را پیدا کرده، اما خبری از وسایل چند هزار پوندی که در این اتومبیل بوده نیست.تام کروز پس از به سرقت رفتن خودروی BMW بادیگاردش به همراه بار چند هزار پوندی آن، به‌شدت ناراحت بود. این بازیگر ۵۹ ساله اکنون در انگلستان به سر می‌برد تا صحنه‌هایی از «مأموریت غیرممکن ۷» را فیلمبرداری کند.
 

خودروی BMW X۷ در زمان وقوع سرقت در نزدیکی یک هتل پارک شده بود. انتظار می‌رود سارقان از نوعی اسکنر برای نسخه‌برداری از سوییچ خودرو استفاده کرده باشند. اکسپرس گزارش می‌دهد که تیم امنیتی تام کروز از این اتفاق سردرگم شده‌اند.تام کروز با این خودرو در بیرمنگام سفر می‌کرد و وقتی که سرقت اتفاق افتاد بعضی از وسایلش درون آن بود. خودرو توسط پلیس بازیابی شده چرا که مجهز به یک دستگاه ردیاب الکترونیکی بوده، اما همه وسایل درون آن به سرقت برده شده است.

در بیانیه پلیس بیرمنگام آمده است: ما در اولین ساعات روز پنجشنبه گزارشی در مورد سرقت یک خودروی BMW X۷ در خیابان چرچ بیرمنگام دریافت کرده‌ایم. خودرو به فاصله کوتاهی پس از گزارش در اسمت‌ویک کشف شده است. کروز این هفته با یک بالگرد روی ملک شخصی خانواده‌ای در وارویکشر فرود آمد و در مرکز خرید بیرمنگام صحنه‌ای را با هیلی آت‌ول فیلمبرداری کرد. فیلم ماموریت غیرممکن قرار است ۲۷ می ۲۰۲۲ اکران شود و در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ به شبکه پارامونت پلاس برود.سایمون پگ، وینگ ریمز، ربکا فرگوسن، و ونسا کربی دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی کریستفر مک‌کواری خواهند بود. چهره‌های جدید چندگانه نیز هیلی آت‌ول و پام کلمنتیف بوده‌اند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top