امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 22519 |
تاریخ انتشار : ۰۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
307 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید می‌خواهد با این تیم به قهرمانی لیگ برتر برسد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، رضا اسدی پس از پیوستن به پرسپولیس، اظهار کرد: خوشحال هستم که جای پای بزرگان فوتبال ایران می‌گذارم. از مدیران باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنم. این باشگاه تمام جام‌ها را به دست آورده و من فقط می‌توانم همراهی کنم که ادامه داشته باشد. ان‌شاالله جام اصلی را هم به دست بیاوریم.

وی افزود: من ایران نبودم و تازه برگشته‌ام و نمی‌توانم بگویم چه اتفاقاتی رخ داد. در ایران باشگاه‌های من زیادی به من پیشنهاد دادند اما مدیر برنامه من بهترین انتخاب را برای من انجام دادند. سعی کردم انتخابی کنم که هم آینده خوبی برایم رقم بخورد و هم اتفاقات خوبی برای تیمی که به آن می‌روم رقم بخورد. من از زمانی که در نفت تهران شروع کردم، همیشه این لطف من شده که پیشنهاد پرسپولیس را داشته باشم اما چون باید دینم را به علی دایی انجام می‌دادم، فوتبالم را زیر نظر ایشان ادامه دادم و بعد از آن کمی به فکر این بودم که افتخار آفرینی کنم. شخصا با هیچ باشگاهی صحبت نکردم و فقط مدیر برنامه من تماس‌ها را جواب داده است. ما چراغ خاموش پیش رفتیم.

بازیکن جدید پرسپولیس در ادامه گفت: هیچ شرطی و بندی برای پرسپولیس نداشتم و آن رقمی که منتشر شد هم نمی‌دانم از کجا آمده  است. با این ارقام برای باشگاه حاشیه می‌سازند و این رقم‌ها مسخره است. من خیلی به کمک کادر فنی و هم تیمی‌هایم نیاز دارم چون آنها تجربه‌های زیادی دارند. من دو بار قهرمان جام حذفی شده‌ام اما می‌خواهم قهرمان لیگ شوم و به عدد زیبای ۶ برسیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top