امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 8 شوال 1445 | 2024-04-16
کد خبر: 22517 |
تاریخ انتشار : ۰۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
237 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

نهادهای نظارتی در ورزش به موضوع قراردادهای فوتبال ورود کرده و در این راستا از برخی مدیران فوتبالی تحقیقاتی نیز انجام شده است. 

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا و براساس گزارشها، از صبح امروز جمعه ۵ شهریور و با ورود نهادهای نظارتی، تماس هایی با برخی مدیران و کارشناسان سابق و فعلی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انجام شده و تحقیقاتی در خصوص قراردادهای منقعد شده در طول یک دهه اخیر در فوتبال ایران آغاز شده است.

این تحقیقات با هدف مبارزه با فساد در فوتبال و با هماهنگی دستگاه قضایی در موضوع حیف و میل چند صد میلیاردی حاصل از قراردادهای منعقد شده با اشخاصی حقیقی و حقوقی انجام می شود که عموما به جهت اهمال، موجب ضرر و زیان به حقوق عمومی و بیت المال شده است. 

بر همین اساس گفته می‌شود به موازات این تحقیقات، پرونده دیگری نیز در رابطه با چگونگی جذب، عقد قرارداد و پایان کار تعدادی از مربیان و بازیکنان خارجی سنوات گذشته  دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در حال پیگیری است، موضوعی که به دلیل قصور و اهمال برخی مدیران و عدم توجه به شرایط عقد قراداد و تامین منابع مالی مشکلات جدی برای این دو باشگاه بزرگ در مجامع بین المللی ایجاد کرده و موجبات تضییع مالی صدها میلیارد تومانی را فراهم کرده است. 

امید است، در دولت جدید که با شعار کارامدی و مبارزه با فساد شروع به کار کرده، برخوردی قاطع و قانونی با متخلفان صورت گیرد. شعاری که از برنامه های وزیر جدید ورزش نیز بوده است. 

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top