امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 22493 |
تاریخ انتشار : ۰۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ | ارسال توسط : |
250 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

آخرین ماه از فصل تابستان که هوا کمی خنک‌تر و تاحدودی از محدودیت‌های رفت و آمد هم کاسته شده، فرصت مناسبی است تا در وقت خالی آخر هفته، سری هم به گالری‌ها بزنیم و آخر هفته‌ای هنری داشته باشیم؛ هرچند باید به خاطر داشته باشیم بر اساس قوانین و پروتکل های ستاد مقابله با کرونا، بسیاری از گالری ها از حضور سرزده بازدیدکنندگان معذور هستند و لازم است بازدید از نمایشگاه با تعیین وقت قبلی اتفاق بیفتد.

در ادامه گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا از نمایشگاه‌هایی که آخر هفته برپا خواهند بود را می‌خوانید:

* مشاهده و دریافت

نمایشگاه گروهی «مشاهده و دریافت» جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ برپا شده و تا جمعه ۱۲ شهریور در گالری «باوان» واقع در خیابان مطهری، خیابان لارستان، خیابان عبده، پلاک ۷ ادامه خواهد داشت. این گالری از ساعت ۱۲ تا ۲۰ برقرار است.

نمایشگاه «مشاهده و دریافت» با حضور هنرمندانی چون راحله امیربهرامی، مه‌سا پرویزی، ترلان تبار، مهشید روشن تبار، مهسا تهرانی، نوید عظیمی سجادی، نوگل مظلومی، ژینوس میثاقی، آدنا میرزاخانیان در حال برگزاری است.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۰۳۳۵۶

* نهان بر عیان

نمایشگاه گروهی «نهان بر عیان» با گردآوری شهریار حاتمی تا ۱۷ شهریور در موزه هنرهای معاصر تهران برپا خواهد بود. موزه هنرهای معاصر در خیابان کارگر شمالی، جنب پارک لاله واقع شده و دوشنبه‌ها تعطیل است. این موزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ فعال است.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۹۸۹۳۷۴، ۰۲۱۸۸۹۵۱۳۲۳

* کاربن

نمایشگاه گروهی «کاربن» به گردآوری حبیب فرج آبادی تا نهم شهریور در گالری اعتماد یک واقع در میدان هفت تیر، مفتح جنوبی، بن بست شیرودی پلاک ۲۵ برپا خواهد بود. این گالری دوشنبه‌ها تعطیل و از ساعت ۱۲ تا ۲۰ فعال است.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۲۱۲۷۱، ۰۲۱۸۸۸۲۹۰۱۷

این نمایشگاه با حضور میلاد موسوی، سورنا زمانی، مریم امیرواقفی، مهدی محسنی، پارسا مستقیم، بهمن ایروانی، مجید فعال، سینا خاتمی، آناهیتا باقری، کیمیا دهقان، سعید خالقی، مائده سالار، بابک کبود، کیمیا میرزایی، محمد جلیلی، عماد نوروزی، بهاره بابایی، آناهیتا شهامتی، نیکی فلاح فر، نگین لون آمیز در حال برگزاری است.

* امواج رنگین

نمایشگاه انفرادی نقاشی «امواج رنگین» از سروژ بارسقیان تا ۱۲ شهریور همه روزه بجز شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از ساعت ۱ تا ۱۹ با تعیین وقت قبلی در گالری «+۲» امکان بازدید دارد. این گالری در خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۸، طبقه‌ دوم واقع شده است.

مجموعه‌ی اخیر آثار بارسقیان در امتداد دو نمایش اخیر او در گالری آتبین و دستان است و جریان مطالعه‌ای که او از سال ۱۳۹۳ در زمینه‌ی فیزیک رنگ و امواج کرده است را نمایش می‌دهد.

شماره تماس گالری: ۰۲۱۲۲۰۲۳۱۱۴

* سر پرنده

نمایشگاه انفرادی نقاشی «سر پرنده» از عاطفه نام آور تا ۱۲ شهریور در تالار «این/جا» واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان میرزای شیرازی، شماره ۹۵ همه روزه بجز شنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۹ برپا خواهد بود.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۱۵۱۴۴

* چشم اندازهای پیش‌رو

نمایشگاه گروهی عکس «چشم اندازهای پیش‌رو» با کیوریتوری مهدی وثوق نیا تا ۳۱ شهریور به صورت مجازی در نمایشگاه راه ابریشم برپا است.

* نقاشی‌های سهیل مختار

نمایشگاه انفرادی نقاشی سهیل مختار تا ۱۴ شهریور در گالری دلگشا واقع در خیابان مفتح جنوبی، خیابان سمیه، نبش رامسر، پلاک ۶۳ از ساعت ۱۳ تا ۱۹ بجز شنبه‌ها برپا خواهد بود.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۶۵۳۰۱

* اسید آمینه‌ها

نمایشگاه انفرادی نقاشی وحید چمانی تا ۱۲ شهریور در گالری «نیان» واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان تور، خیابان وفایی ورمرز آبادی، بن بست ابهری، پلاک ۵ برپا است. این گالری شنبه‌ها تعطیل است و از ساعت ۱۴ الی ۱۹ فعالیت می‌کند.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۱۳۹۷۶، ۰۲۱۸۸۸۱۳۹۷۷

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top