امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 22283 |
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
519 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

مسابقات انتخابی تیم ملی شطرنج دانشجویان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، مسابقات انتخابی تیم ملی شطرنج دانشجویان کشور جهت حضور در رقابت های قهرمانی آنلاین دانشجویان آسیا با حضور ۴۱ شطرنج باز دانشجو دختر و پسر از تمامی بخش های آموزش عالی کشور با همکاری فدراسیون شطرنج برگزار شد و بعد از بررسی و تایید کمیته بازی جوانمردانه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

در جدول زنان که با حضور ۱۷ دانشجو برگزار شد، صفورا قانع قهرمان شد، وصال حامدی نیا دوم شد و طناز ازلی در جایگاه سوم ایستاد. همچنین در جدول مردان که با شرکت ۲۴ دانشجو برگزار شد، مرصاد خداشناس قهرمان شد و مهدی غلامی وامیرحسین کاشفی دوم و سوم شدند.

با تصمیم کمیته فنی، نفرات برتر این دوره از رقابت ها به همراه آناهیتا غلامی اوریمی و سید خلیل موسوی به اردوی تیم ملی دانشجویان دعوت می شوند.

دومین دوره مسابقات آنلاین شطرنج دانشجویان آسیا، ۱۱ تا ۲۲ شهریور سال جاری توسط فدراسیون آسیایی ورزش های دانشگاهی و با مشارکت فدراسیون ورزش های دانشگاهی اندونزی و فدراسیون آسیایی شطرنج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top