امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 15 شوال 1445 | 2024-04-23
کد خبر: 22279 |
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
455 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید یکی از انگیزه‌هایش برای تمدید قراردادش، لیگ قهرمانان آسیا بود.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، وحید امیری پس از تمدید قراردادش با پرسپولیس، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم این سعادت نصیبم شد و یک قرارداد سه ساله بستیم و امیدوارم هم برای من و هم برای باشگاه بزرگ پرسپولیس پر خیر و برکت باشد. ان‌شاءالله بتوانیم موفقیت چند سال اخیر را تداوم ببخشیم.

وی درباره اینکه آیا سایر بازیکنان هم برای تمدید به باشگاه خواهند آمد یا خیر، گفت: بله ان‌شاءالله می‌آیند. خودم سه روز قبل با باشگاه توافق کردم اما به خاطر تاسوعا و عاشورا ترجیح دادیم بعد از آن امضا کنیم. آن طور که من خبر دارم، سایر بازیکنان هم تمدید می‌کنند.

وی افزود: قهرمانی همیشه سخت است و تلاش و زحمت می‌خواهد. مطمئن هستم ما می‌توانیم با تلاش بیشتر این قهرمانی‌ها را تکرار کنیم اما این موضوع ساده نیست.

او درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: یکی از انگیزه‌های شخصی من همین بازی‌های آسیایی است. امیدوارم آن چیزی که هواداران پرسپولیس لایق آن بودند و به آن نرسیدند را به آنها هدیه کنیم. کار سختی است و ما هم تلاش می‌کنیم چون می‌دانیم در چه باشگاهی بازی می‌کنیم.

امیری درباره جدایی احمد نوراللهی هم گفت: صحبت درباره احمد نوراللهی درست نیست. او دین خودش را به پرسپولیس ادا کرد و در چند بازی آخر با دیسک کمر برای تیم بازی می‌کرد. او فرزند پرسپولیس است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top