امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 22209 |
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
233 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: امیررضا کوشانی، بازیگر جوان تئاتر درباره تبعیض موجود در بین گروه‌های تئاتری گفت:  صد در صد تفاوت بین گروه ها وجود دارد، زیرا عوام ناخوداگاه به سمت تماشای تئاتری که در آن چهره‌ها حضور دارند می‌روند. این امر باعث می‌شود در حق تئاتر‌های بدون سلبریتی و ناشناخته اجحاف شود و امیدوارم مردم از […]

گروه فرهنگی: امیررضا کوشانی، بازیگر جوان تئاتر درباره تبعیض موجود در بین گروه‌های تئاتری گفت:  صد در صد تفاوت بین گروه ها وجود دارد، زیرا عوام ناخوداگاه به سمت تماشای تئاتری که در آن چهره‌ها حضور دارند می‌روند. این امر باعث می‌شود در حق تئاتر‌های بدون سلبریتی و ناشناخته اجحاف شود و امیدوارم مردم از امثال من و گروه‌های مثل گروه ما حمایت کنند.
 

وی درباره مشکلات فعلی تئاتر توضیح داد: وضعیت به همین منوال پیش بِرود اوضاع خیلی خطرناک می‌شود. اصلا شرایطی خوبی نداریم و امیدوارم مسئولان امر بتوانند کاری کنند تا چراغ تئاتر دوباره روشن شود. ما از همه چیز گذشتیم و امدیم تئاتر کار کنیم تا به رویای کودکی خود برسیم، اما اصلا حمایت نمی‌شویم. اوضاع خیلی بد است و اگر همینطور پیش برود، در سال‌های آینده تئاتری وجود ندارد و مردم باید برای تغییر مسائل فرهنگی سراغ مضامین دیگر بروند.

این هنرمند در ادامه درخواست‌های خود از وزیر فرهنگ آینده را چنین مطرح کرد: امیدوارم دولت آقای رئیسی بتواند یک کاری برای فرهنگ این مملکت انجام دهد و ما هم بتوانیم به وسیله تئاتر کشوری پویا داشته باشیم، زیرا جامعه‌ای که به تئاتر بها میدهد قطعا کشوری پویا و رو به جلو دارد.
 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top