امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 22183 |
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۲ | ارسال توسط : |
171 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: حوادث چند روز گذشته در افغانستان، واکنش همراه با افسوس و همدردی بسیاری از چهره‌های فرهنگی و هنری کشورمان را برانگیخته است.در همین ارتباط، محسن تنابنده، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار عکسی از بازی خود در فیلم «شکستن هم‌زمان بیست استخوان» در صفحه اینستاگرامش، در متنی کوتاه نوشته است: «مادر، وطن هم‌سایه […]

گروه فرهنگی: حوادث چند روز گذشته در افغانستان، واکنش همراه با افسوس و همدردی بسیاری از چهره‌های فرهنگی و هنری کشورمان را برانگیخته است.در همین ارتباط، محسن تنابنده، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار عکسی از بازی خود در فیلم «شکستن هم‌زمان بیست استخوان» در صفحه اینستاگرامش، در متنی کوتاه نوشته است:
«مادر، وطن
هم‌سایه
هم‌زبان
هم‌آفتاب
نمی‌دانیم از کدام مصیبت بنالیم»

«شکستن هم زمان بیست استخوان»، به نویسندگی و کارگردانی جمشید محمودی، تهیه‌کنندگی نوید محمودی و بازی محسن تنابنده، فرشته حسینی، مجتبی پیرزاده، سعید چنگیزیان، علیرضا استادی و … در سال ۱۳۹۶ تولید و در شهریور و مهر ۱۳۹۸ در سینماهای ایران اکران شد. این فیلم، نماینده افغانستان در نود و یکمین جوایز اسکار بود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top