امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 10 شوال 1445 | 2024-04-18
کد خبر: 22145 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
191 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

با شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی، تیم‌های لیگ برتری کار خود را برای جذب بازیکن آغاز کرده‌اند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا،‌ با شروع فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران، تیم‌های حاضر در لیگ برتر دست به کار شدند و برای جذب بازیکنان و تمدید با بازیکنان مدنظر سرمربی‌های تیم‌شان اقدامات لازم را انجام می‌دهند. معمولا در فصل نقل و انتقالات پیشنهادهای مختلفی به بازیکنان مطرح داده می‌شود و رقابت‌ باشگاه‌ها بر سر بهترین پیشنهاد به یک بازیکن است و پس از آن عملکرد تیم‌ها در نقل و انتقالات مشخص خواهد شد.

حدود چند روز از شروع فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران گذشته است و  چند تیم مشخص توانسته‌اند شروع خوبی در پنجره تابستانی نقل و انتقالات داشته باشند. هم‌چنین چند تیم هنوز نتوانستند در این پنجره استارت خود را بزنند که بعضا با انتقادات قابل توجهی مواجه شده‌اند.

گل‌گهر، فعال‌ترین تیم

با مشخص شدن ابقای امیر قلعه‌نویی در تیم گل‌گهر، شرایط این تیم سیرجانی، فضای متفاوت‌تری گرفت تا مشخص شود قلعه‌نویی و گل‌گهر قرار است برای فصل آینده برنامه‌های قابل توجهی داشته باشد. این تیم در ابتدا با تمدید بازیکنان مهم خود شروع کرد و با علیرضا علیزاده، آرمین سهرابیان و نوید عاشوری تمدید کرد. هم‌چنین تیم گل‌گهر تا این لحظه، ۴ بازیکن جدید به نام‌های محسن فروزان، مهدی تیکدری، ایمان سلیمی و حسین نخودکار را به  جمع شاگردان قلعه‌نویی اضافه کرده است. علیرضا ابراهیمی مهم‌ترین خروجی حال حاضر گل گهر است که به پرسپولیس پیوسته است.

پرسپولیس، تراکتور و مس، تیم‌های استارت زده

چند تیم طبق روال همیشگی کار خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرده‌اند. مس رفسنجان که در پنجره زمستانی فصل پیش نقل و انتقالات روزهای شلوغی را گذراند، تا این‌جای کار موفق شده با مهدی حسینی قرارداد امضا کند. هم‌چنین دو تیم محبوب و پرطرفدار پرسپولیس و تراکتور هم کار خود را با جذب یک بازیکن شروع کرده‌اند. سرخ‌پوشان پایتخت تا این لحظه علیرضا ابراهیمی را از تیم گل‌گهر جذب کرده‌اند و محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز مهم‌ترین خروجی این تیم به شمار می‌آید.

شاگردان فراز کمالوند نیز علیرضا نقی‌زاده را به عنوان هم‌تیمی جدید خود در تراکتور می‌بینند و اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و مهدی تیکدری از مهم‌ترین خروجی‌های این تیم به حساب می‌آید.

سپاهان و استقلال، همچنان ناکام

در این بین تیم‌هایی دیده می‌شوند که هنوز نتوانسته‌اند در فصل نقل و انتقالات کاری از پیش ببرند. استقلال، سپاهان، فولاد، نساجی، آلومینیوم اراک و پدیده مشهد تیم‌هایی هستند که هم‌چنان موفق به جذب هیچ بازیکنی نشده‌اند. در میان این تیم‌ها شاید نام استقلال برجسته‌تر از سایر تیم‌ها باشد. در حالی که مدیریت باشگاه به دنبال مذاکره با گزینه‌های مد نظر فرهاد مجیدی سرمربی استقلال است، اما هم‌چنان هیچ اتفاقی در بازار نقل و انتقالات برای استقلال نیفتاده است. در این بین محمد نادری و هرویه میلیچ از جدا شدگان قطعی استقلال هستند و این مساله مقداری کار را برای آبی‌پوشان سخت‌تر کرده است.

سپاهان نیز یکی دیگر از تیم‌هایی است که فهرست خروجی زیادی داشته است. احسان حاج‌صفی،‌ مهدی ترکمان، پیام نیازمند و محمدرضا مهدی‌زاده از بازیکنانی هستند که از سپاهان جدا شدند و این مساله باعث شده کار سپاهان برای جایگزین بازیکن مقداری سخت‌تر شود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top