امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 22051 |
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
263 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: حراجی ساتبیز مجموعه‌ای از نقاشی‌ها و سایر آثار هنر تجسمی «پیکاسو» را به مزایده می‌گذارد. به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، شرکت اقامتگاه‌های بین‌المللی «ام‌جی‌ام» از برنامه فروش یازده اثر هنری «پیکاسو» به ارزش ۱۰۴ میلیون دلار در حراجی ساتبیز خبر داد.در این حراجی که در لاس وگاس برگزار خواهد شد مجموعه‌ای از تابلوهای نقاشی، طراحی […]

گروه فرهنگی: حراجی ساتبیز مجموعه‌ای از نقاشی‌ها و سایر آثار هنر تجسمی «پیکاسو» را به مزایده می‌گذارد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، شرکت اقامتگاه‌های بین‌المللی «ام‌جی‌ام» از برنامه فروش یازده اثر هنری «پیکاسو» به ارزش ۱۰۴ میلیون دلار در حراجی ساتبیز خبر داد.در این حراجی که در لاس وگاس برگزار خواهد شد مجموعه‌ای از تابلوهای نقاشی، طراحی بر روی کاغذ و آثار سرامیکی «پابلو پیکاسو» هنرمند نامدار اسپانیایی به فروش گذاشته خواهد شد.

این فروش توسط این شرکت با هدف تنوع بخشیدن به مجموعه آثار هنری شرکت و اضافه کردن آثار هنرمندان زن و رنگین‌پوست صورت خواهد گرفت.ارزشمندترین اثری که در حراجی بیست و سوم اکتبر به مزایده گذاشته خواهد شد تابلو نقاشی سال ۱۹۳۸ تحت عنوان «زنی با کلاه نارنجی» است. ارزش این اثر بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلار برآورد شده است.

از دیگر آثار این حراجی به تابلو نقاشی «سر یک مرد» که در سال ۱۶۹۶ خلق شده است می‌توان اشاره کرد. ارزش این اثر بین ۱۰ میلیون الی ۱۵ میلیون دلار تخمین زده شده است.همچنین انتظار می‌رود تابلو نقاشی «مرد و کودک» نیز بین ۲۰ الی ۳۰ میلیون دلار به فروش برسد.از سایر آثاری که با قیمت کمتری به فروش می‌رسند به کوزه سفیدی به ارزش ۶۰ هزار الی ۸۰ هزار دلار می‌توان اشاره کرد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top