امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 21953 |
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
319 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

یک عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال می‌گوید این باشگاه با نظر سرمربی تیمش در نقل‌وانتقالات عمل می‌کند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، پرویز مظلومی درباره برگزاری جلسه هیات‌ مدیره باشگاه استقلال اظهار کرد: جسله‌ای درباره تمدید قرارداد با بازیکنان و نفرات مدنظر سرمربی تیم برگزار شد. از صبح پیگیر این موضوع هستیم. متاسفانه بازار بدی در نقل‌وانتقالات ایجاد شده و با هر کسی صحبت می‌کنیم، نجومی صحبت می‌کند. ما دنبال این هستیم با بازیکنانی که در لیست آقای مجیدی هستند، صحبت کنیم. البته خود بازیکنان صحبت نمی‌کنند و معمولا مدیر برنامه خود را به باشگاه می‌فرستند. با  بازیکنان تمدیدی هم صحبت شده و ان‌شاءالله از فردا به باشگاه می‌آیند تا صحبت کنند. می‌دانم این نفرات استقلال را دوست دارند و قراردادشان را تمدید می‌کنند و هواداران نگران نباشند. باید فشار را در نقل‌وانتقالات کم کنیم و طبق لیست آقای مجیدی اقدام کنیم. البته برخی بازیکنان لیست آقای مجیدی با باشگاه خودشان قرارداد دارند و ما هم با باشگاه آن‌ها صحبت کردیم.

او افزود: برخی بازیکنان را نتوانستیم جذب کنیم چون به خارج رفتند. محبی در لیست آقای مجیدی بود که به خارج رفت. بازیکنی با باشگاه قرارداد دارد، ما هم باید با باشگاه او صحبت کنیم. برخی باشگاه‌ها هم رضایت نمی‌دهند. ما کمیته نقل‌وانتقالات تشکیل دادیم و این کمیته تصمیم می‌گیرد و کار می‌کند.

مظلومی درباره مباحث مالی باشگاه هم گفت: جلسه‌ای با کارگزار باشگاه داریم تا به ما کمک کنند.

او درباره جدایی محمد نادری هم گفت: او از نظر اخلاقی و فنی بازیکن خوبی است اما جدا شد و باید جایگزین برایش پیدا کنیم.

وی درباره میزبان دریافتی بازیکنان استقلال گفت: کسی زیر ۵۰ درصد نگرفته است. از ۵۳ تا ۸۰ درصد پرداختی داشته‌ایم اما هیچ‌کس نمی‌تواند فسخ کند. اینکه شیخ دیاباته هم جدا شده، نظر آقای مجیدی است و ما پیگیر بازیکنانی هستیم که در لیست آقای مجیدی هستند.

مظلومی درباره این که گفته می‌شود برخی بازیکنان با احمد مددی جلسه برگزار نمی‌کنند هم گفت: این‌طور نیست. بازیکنان باید با مدیرعامل طرف بشوند. احترام متقابل باید وجود داشته باشد. مگر قراردادها با مدیرعامل قبلی نبود؟ الان چه کسی تعهدات باشگاه را انجام می‌دهد؟

او درباره این که آیا دلفانی در جلسه هیات‌مدیره حضور داشته است یا خیر؟ گفت: آقای دلفانی نبودند اما امیدواریم وزیر جدید به زودی معرفی بشوند. آقای سجادی از نابغه‌های ورزش ما هستند. ان‌شاءالله در مجلس هم رای بیاورد. همیشه باید بین سرمربی و مدیرعامل تعامل وجود داشته باشد تا مشکلی ایجاد نشود. ما هم با عشق و علاقه کار می‌کنیم و اگر احساس کنم که نمی‌توانم کار کنم و نتوانم تیم را خوب ببندم، یک دقیقه هم نمی‌مانم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top