امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 15 شوال 1445 | 2024-04-23
کد خبر: 21943 |
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۲ | ارسال توسط : |
221 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: فیلم «جاده خاکی» به کارگردانی پناه پناهی به عنوان یکی از فیلم های حاضر در جشنواره نیویورک معرفی شد.جشنواره فیلم «نیویورک» از فهرست کامل فیلم های پنجاه و نهمین دوره خود در حالی رونمایی کرد که در آن نام فیلم «جاده خاکی» ساخته پناه پناهی به چشم می خورد. در فهرست فیلم های […]

گروه فرهنگی: فیلم «جاده خاکی» به کارگردانی پناه پناهی به عنوان یکی از فیلم های حاضر در جشنواره نیویورک معرفی شد.جشنواره فیلم «نیویورک» از فهرست کامل فیلم های پنجاه و نهمین دوره خود در حالی رونمایی کرد که در آن نام فیلم «جاده خاکی» ساخته پناه پناهی به چشم می خورد.

در فهرست فیلم های این دوره فستیوال، فیلم های «تیتان» ژولیا دوکورنو، «بندتا» پل ورهوفن، «حافظه» اپیچاتپونگ ویراستاکول و «زیر زمین مخملی» تاد هینس نیز دیده می شود.در این دوره از جشنواره ۳۲ فیلم از جمله فیلم شب افتتاحیه یعنی «تراژدی مکبث» ساخته جوئل کوئن حضور دارند.

«قدرت سگ» به کارگردانی جین کمپیون نیز فیلم شاخص این دوره فستیوال است.جشنواره فیلم «نیویورک» قرار است با فیلم «مادران موازی» پدرو آلمودوار در روز ۱۰ اکتبر به کار خود خاتمه دهد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top