امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 21911 |
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۱ | ارسال توسط : |
205 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: ویدئویی از حضور دکتر شفیعی کدکنی در روستای کدکن در سال ۹۸منتشر شد که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت و دوستداران ادب و هنر را بسیار خرسند کرد. در این ویدئو می بینیم که استاد شفیعی کدکنی در حال خوش و بش با دو نوجوان هستند و یکی از همراهان از این […]

گروه فرهنگی: ویدئویی از حضور دکتر شفیعی کدکنی در روستای کدکن در سال ۹۸منتشر شد که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت و دوستداران ادب و هنر را بسیار خرسند کرد.

در این ویدئو می بینیم که استاد شفیعی کدکنی در حال خوش و بش با دو نوجوان هستند و یکی از همراهان از این دو نوجوان می پرسد که آیا ایشان را می شناسید و یکی از نوجوان ها می گوید: بله ایشان دکتر شفیعی هستند که شاعرند.فعالان عرصه ادب و هنر با بازنشر این ویدئو از این که نوجوان های ما مفاخر علم و ادب کشور را
می شناسند ابراز خرسندی کردند.

کاربری نوشت: «شاید این یک نمونه باشه ولی همین که نوجوونای ما استادانی مثل دکتر شفیعی کدکنی رو بشناسند می شه به آینده امیدوار بود.»کاربری هم نوشت: «در زمینه معرفی مفاخر کشورمون به بچه ها هم وزارت ارشاد و هم آموزش و پرورش ضعیف عمل کردن.»

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top