امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 21877 |
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۳۲ | ارسال توسط : |
190 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: همزمان با سالروز درگذشت ماه‌چهره خلیلی، بازیگر سینما و تلویزیون که متاسفانه سال گذشته از دنیا رفت، فیلم سینمایی «قرارمون پارک شهر» به کارگردانی فلورا سام که آخرین نقش آفرینی این بازیگر در سینماست و اسفند سال ۱۳۹۷ روی پرده سینما رفته بود، در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد. همچنین به این […]

گروه فرهنگی: همزمان با سالروز درگذشت ماه‌چهره خلیلی، بازیگر سینما و تلویزیون که متاسفانه سال گذشته از دنیا رفت، فیلم سینمایی «قرارمون پارک شهر» به کارگردانی فلورا سام که آخرین نقش آفرینی این بازیگر در سینماست و اسفند سال ۱۳۹۷ روی پرده سینما رفته بود، در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

همچنین به این مناسبت، نماهنگ ویژه‌ای از هنرنمایی این بازیگر جوان، با صدای حجت اشرف زاده منتشر شد که ساخت آن را میلاد خدابخشی برعهده دارد.ماه‌چهره خلیلی، بازیگر سینما و تلویزیون سال گذشته در تاریخ ۱۷ مرداد در ۴۳ سالگی بر اثر بیماری سرطان درگذشت.

این فیلم‌سینمایی، داستان زندگی نویسنده‌ای را روایت می‌کند که در حین نوشتن آخرین رمان خود پرده از حقایق زندگیش برداشته می‌شود. حقایقی که وی هیچ‌گاه تصورش را نیز نمی‌توانست بکند….شقایق فراهانی، امین زندگانی، سام نوری، سیاوش طهمورث، افسر اسدی، شیوا خسرومهر، مریم کاویانی، نرگس محمدی و محمدرضا شریفی‌نیا از دیگر بازیگران این فیلم هستند.موسسه هنرهای تصویری سوره پخش خانگی این اثر را برعهده دارد و بزودی عرضه آن در پلتفرم‌های نمایش آنلاین فیلم آغاز خواهد شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top