امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 21869 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ | ارسال توسط : |
175 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: فیلم سینمایی «جوخه انتحار» محصولی از کمپانی‌های دی‌سی و برادران وارنر، در گیشه روز جمعه با در اختیار داشتن بیش از چهار هزار سینما در آمریکای شمالی حدود ۱۲.۲ میلیون دلار فروخته است. این در حالی است که این فیلم به طور ترکیبی (سینما و نمایش‌های خانگی) اکران شده و از طرفی سینما‌های […]

گروه فرهنگی: فیلم سینمایی «جوخه انتحار» محصولی از کمپانی‌های دی‌سی و برادران وارنر، در گیشه روز جمعه با در اختیار داشتن بیش از چهار هزار سینما در آمریکای شمالی حدود ۱۲.۲ میلیون دلار فروخته است. این در حالی است که این فیلم به طور ترکیبی (سینما و نمایش‌های خانگی) اکران شده و از طرفی سینما‌های آمریکا با چالش گسترش شیوع ویروس کرونا روبرو هستند.

این رقم، باعث شده که میزان پیشبینی‌ها را از فروش این فیلم کاهش پیدا کند. اکنون تخمین زده می‌شود که این فیلم در هفته اول به فروش ۲۷ میلیون دلاری برسد که برای چنین فیلمی فروش مناسب و سودآوری نیست.
در این فیلم سینمایی به کارگردانی جیمز گان، جمعی از ضد قهرمان‌ها حضور دارند و چهره‌های مشهوری مثل مارگو رابی، ادریس آلبا، جان سینا، یوئل کینامان، سیلوستر استالونه، ویولا دیویس و پیتر کاپالدی در آن نقش آفرینی می‌کنند. منتقدان این فیلم را تحسین کرده اند و تاکنون امتیاز ۹۶ از صد برای این اثر در راتن تومیتوز به ثبت رسیده. البته منتقدان به این اندازه از فیلم راضی نبوده اند و امتیاز سینما اسکور که با نظرسنجی از مخاطبان فیلم داده می‌شود، B+ اعلام شده.

فیلم تحسین شده گان، با توجه به نگرانی‌های مرتبط با پاندمی کووید ۱۹ و دلتا واریانت، راهی سینما شده که باعث شده روند بهبود باکس آفیس کند شود. همینطور اکران خانگی این اثر از شبکه HBO Max مسائل این فیلم را پیچیده‌تر کرده است. زمانی که این فیلم در شرف اکران بود، برادران وارنر انتظار فروش ۳۰ میلیون دلاری داشت.
در ابتدا انتظار میرفت فیلم سینمایی «جوخه انتحار» ۲۰۲۱ از دنباله خود به همین نام که در سال ۲۰۱۶ اکران شد فروش بیشتری داشته باشد، اما این اتفاق نیفتاد. «جوخه انتحار» ۲۰۱۶ به کارگردانی دیوید آیر، در هفته نخست گیشه آمریکای شمالی ۱۷۵ میلیون دلار فروخته بود.

حدود یک ماه پیش فیلم سینمایی «بیوه سیاه» دیزنی و مارول اکران شد که با ۸۰ میلیون دلار بهترین عملکرد هفته اولی در گیشه پساکرونایی آمریکا به ثبت رساند. «سریع و خشن ۹» با ۷۰ میلیون دلار رد رتبه بعدی قرار دارد.
«گشت جنگلی» که هفته گذشته با ۳۴ میلیون دلار در سینما و ۳۰ میلیون دلار در دیزنی پلاس کار خود را آغاز کرد، پیشبینی می‌شود این هفته با کاهش حدودا ۵۰ درصدی به فروش ۱۴ الی ۱۵ میلیون دلاری برسد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top