امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 21823 |
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
277 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: کارهای اداری انتقال پیکر ارشا اقدسی به ایران در حال انجام است و هنوز زمان تشییع پیکر او مشخص نیست.پیکر زنده‌یاد ارشا اقدسی بدلکار جوان ایرانی که ۱۳ مرداد در بیروت درگذشت، هنوز وارد ایران نشده است.مهنوش مرادی همکار ارشا اقدسی اعلام کرد: کارهای ادارای انتقال پیکر ارشا اقدسی از بیروت درحال انجام […]

گروه فرهنگی: کارهای اداری انتقال پیکر ارشا اقدسی به ایران در حال انجام است و هنوز زمان تشییع پیکر او مشخص نیست.پیکر زنده‌یاد ارشا اقدسی بدلکار جوان ایرانی که ۱۳ مرداد در بیروت درگذشت، هنوز وارد ایران نشده است.مهنوش مرادی همکار ارشا اقدسی اعلام کرد: کارهای ادارای انتقال پیکر ارشا اقدسی از بیروت درحال انجام است.

وی در پایان اعلام کرد: امروز و فردا ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه در کشور لبنان تعطیل است و به همین دلیل منتظریم تا خبر قطعی خرید بلیت هواپیما و تاریخ مراسم تشییع پیکر او اعلام شود.ارشا اقدسی بدلکار ایرانی که سرصحنه یک فیلم سینمایی خارجی در شهر بیروت کشور لبنان دچار سانحه رانندگی شده و چند روزی در بیمارستانی در بیروت بستری بود روز ۱۳ مرداد در سن ۳۹ سالگی درگذشت.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top